Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 309 ggr
zettan
0

underbara människor

Ja vill bara tacka och säga att där jag har mina hästar är dom helt underbara på att ställa upp. JA vet inte hur ja ska kunna tacka dom eller hur ja ska göra för att dom ska förstå hur glad jag är att få ha mina hästar hos dom. Riktiga vänner är precis rätta ordet. Önskar bara att man kunde ställa upp mer än vad man skulle vilja göra.  

Är det fler av er här inne som har underbara vänner som ställer upp på er?

mvh sandra

Annette
0

Vad kul att du hittat ett så trevligt stall!

Jag har en unberbar gubbe som ställer upp med allt möjligt, trots att han är allergisk mot hästar.

ingrid
0

Lauth är grym på att spetta lärde jag mig i somras. Kan tilläggas att när det sista gjordes (september/oktober) skvätte lervattnet i ansiktshöjd. Har fler som hjälper mig men inte på det sättet (borttagna är då mamma och pappa som är min största hjälp, med matning och mockning varje dag hela vinterhalvåret när jag är bosatt i göteborg.)

Tigrou
0

Jag måste säga att min sambo ställer upp, han släpper ut mina 4 hästar och brukar hinna och mocka boxarna innan jag kommit hem från dagislämningen. Han grymtar lite nu när jag nämner något om den nya sötnosen som förhoppningsvis kommer i början av nästa år, men vi vet ju vem som bestämmer:)

Annars ställer svärmor och svärfar upp till 100 % De tog ett lån i sommras på 500 000:- så vi har kunnat renovera upp hela stallet.

#2 Aha, Vi ska bygga en ny hage kanske ska ringa Lauth och fråga vad hon tar i timlön…

Lauth
0

#3 rejält med cola och Center, för den timlönen spettar jag hur mycket hål som helst Skrattande

#2 Jo tack, ansiktshöjd och strax däröver, blev ju knappt insläppt med dom kläderna på när jag kom hem..

Charlotte-Aveback
0

#0: Jag kan förstå din känsla - är i samma sits själv! Man är verkligen lyckligt lottad när man har människor omkring sig som ställer upp och som bryr sig! Det är en gåva!

zettan
0

# 5 ja visst är det en underbar känsla att känna så? Hoppas de alltid kommer att vara så för både jag och hästarna trivs så bra. Glad

Tigrou
0

#4 Kommer du i morgon klockan 9 så fixar jag tilltuggetFlört

Milla
0

jag har min gubbe som ställer upp i vått och torrt.

Sen har jag ju även fått ett enormt stöd av Cattis här inne trots att vi aldrig hade träffats under en mycket svår period i mitt liv. Cattis tvekade aldrig utan fanns där och lyssnade och skällde för det gjorde hon också.

Sen har jag ju goa Veronica som alltid lyssnar och ärligt säger vad hon tycker och inte tycker.

Man känner sig mycket lyckligt lottad när man märker att man har såna goa vänner, så jag förstår din känsla fullt ut.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

susanne-s
0

Måste också säga att Cattis gjort mycket för mig också, trots att vi aldrig har träffats. Tack!

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

RebeckaSvensson
0

Finns flera underbara människor i min omgivning och det är jag innerligt tacksam för. När det verkligen behövs så är det sällan de som man egentligen tror ska ställa upp som faktiskt finns där när man behöver dem som bäst.

VeronicaP
0

Tack Millan det värmer när du säger så *ler* fast det är nog sant jag säger vad jag tycker , även om man inte alltid blir så poppis *S*

Jag måste säga mina föräldrar ställer upp otroligt mycket men så är ju eg de flesta hästarna deras *S* så om man tänker efter så är det väl jag som ställer upp för dem hm…

Min sambo som inte ens är så glad i hästarna , hjälper mig jätte mycket med att fixa boxar , hagar och annat han kan ävne mocka om det kniper en dag sådant värde sätter jag ..

Sen gillar jag att ha mina samtal med millan om ditten och datten och även om vi inte tycker lika alltid så accepterar vi varandra för det ..

Ellen89
0

jag ar valdigt tacksam att jag far ha min hastar gratis hagen! Forst hade jag bara min valack, men sen dok Odette up! Och nu ska hon sattas i fol, sa det kommer vara 3 hastar dar nasta ar! Alldeles gratis! Utan dom underbara manniskorna hade jag kanske blivit tvungen att salja…
Sa valdigt tacksam Glad

susanne-s
0

måste också säga att jag är väldigt tacksam mot min man som alltid ställer upp och hjälper mig på alla sätt.

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

sanne
0

Hej Sandra. Det var snällt skrivet av dig, som du vet tycker vi det är mkt trevligt att ha dig o dina pållar här hos oss, hoppas snart stallet blir fullt med shettisar bara.. inga nya inhyrningar när de nuvarannde åker… då blir det plats för 4 små till . hi hi-..

zettan
0

#14 så jag får ha några små söta till då Flört hihi

Ja ni är underbara tack för att ni finns för mig och mina bus hästar.

kram