God Morgon 29 November
Det verkar som om min hals börjar tjockna till igen. Jag vill inte!
Vi har vaktmästarmöte på morgonen. Bra, då behöver man inte äta frukost före, för det får vi där.
Morr'n morr'n
Ännu en dag i sömnlöshetens dimmiga land. Yngsta dottern har hostat sig genom ännu en natt. Nu låter det dock mer som "vanlig"hosta och inte som krupp, tack och lov för det
Det blir till att ta det väldigt lungt idag.

Go'morron!
Vaknade precis med ett ryck och for upp. Trodde att klockan var mkt mer än den faktiskt var. Phew!
Nu ska jag ta och väcka Tilde och ge henne frukost. Jag hoppas att hon kan vara ett par timmar på dagis idag. Iaf ringde vi och sa igår att hon skulle komma. Men jag är lite kluven. De sa att massor av barn är hemma i kräksjukan, och som bekant vet jag ju at tman kan återsmittas. tänk om det är full rulle på viruset där och hon smittas igen?! Tilde har inte mkt mer att bjuda på nu, hon tappade i vikt en massa under den här veckan och har precis börjat kunna äta. Jag vill inte att hon skall "åka dit" igen… Undrar om andra tänker så eller jag bara är onödigt nojjig? :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

God morgon!
En vanlig dag på jobbet väntar för min del. För Freja är det pirrigt värre idag: I kväll arrangerar vår skola Sikta mot Stjärnorna för mellanstadiebarnen och Freja skall vara med! Hon skall uppträda två gånger: Ena gången som Gwen Stefani (!) och andra gången skall hon vara rappare …!
Videokameran står på laddning! 
# 2 Inte nojjig - omtänksam
Godmorgon! Jag är ledig (på riktigt!) idag och ska börja titta på mina egna fotoprojekt och vad jag ska göra av dem. Skulle helst ligga hemma i sängen, men känner mig stressad samtidigt för att jag har många saker som måste fixas. Men det löser sig nog.

här är det ff ögoninflamation, ska till doktorn idag och få mer salva, blää Grått och tristute - men varmt! Sonen och jag har precis varit i skogen och hämtat granris till stallet = )
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
go förmiddag! snart morronfika riktigt trevligt men usch va segt det är att gå upp nu när det är så mörkt ute
menmen nu sitter man här i alla fall och kommer inte härifrån förän om ja va blir det 7 timmar! jippi

God förmiddag
Sitter på jobbet och börjar snörvla känns inge kul, men ikväll ska jag och Stephanie gå på Clinic med Peter Eriksson i Uppsala över 400 anmälda det ska bli spännande
morrnmorrn här är det feber och brännande hals som gäller.
Dock ska jag snart iväg på 3 parts möte(AF,FK och jag) ska få redapå om jag får fast arbete på nipie eller om dom ska placera om mig ytterligare………………Vill ha fast jobb nu!!!!!!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God kväll!
Enda lediga dagen på länge = mycket som ska hinnas med. Var i väg tidigt i morse och chipmärkte i Hallstavik och blev stoppad i Edsbro (!) i poliskontroll. Körkort och utandningsprov. Stannade på vägen hem och storhandlade, fixade stallet, körde och tränade Epus + unghästarna och sedan var det mörkt 
Go kväll!! Sitter på jobbet och har fått kuliga nyheter i dag!! Jag ska byta tjänst innom min arbetsplats. Jag ska gå upp på heltid och bara jobba dagtid. Ska bli både kul och spännande. Ska få gå massa utbildningar innom skador, vållande och trafikregler och paragrafer som man ska kunna!! Kul kul =D
Delad glädje är dubbel glädje :)

Godkväll , Grattis Thiffanny alltid kul med nytt jobb där man kan utvecklas..
#12 Tack så mycket!! Det känns jätteklul, en utmaning!!
Delad glädje är dubbel glädje :)