Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 958 ggr
runas
0

God morgon 7 juni!

God morgon!

Mulen start på dagen, igen. Idag åker mamma hem till sthlm igen och vi blir solo än en gång. Hästarna fick dela på en 3 liters påse med morotsslantar igår och det var poppis! Idag ska jag ta lillan på en promenad, har fått för mig att vi ska (nån gång i framtiden) starta i agility och man måste ju börja träna…

Nåja, alla som ställer ut idag, Lycka till!

Ha en bra dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Bofride
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!
Soligt väder och en söt liten fölis som skuttar runt och är pigg på sin 3:e levnadsdag. Kan livet bli bättre just nu? Skrattande

Hoppas alla får en bra dag, lycka till med allt, vare sig det gäller utställning eller valet hälsar en lycklig Sara! Skrattande

Mmia
0

#1 Grattis Sara till fölet. Sto / Hingst ??  Skrattande

UG
0

#1 Grattis till fölet! Berätta om den!

Idag kommer familjen som köpt lilla vallacken Decimeter och hämtar honom, vilket känns jättebra. Här står han tillsammans med en vovve som var på besök. De fann varandra direkt!

shettismaffian
0

God förmiddag !

Solen skiner ute , det blåser lite men skönt ändå.

Idag blir det fix med lite smått och gott runt hästarna, behöver rensa sinnet lite. Fick telefon samtal igår på en lördag att jag bokats in för div tester, blodprov, röntgen mm på sjukhus nästa vecka. Så lite orolig och nervös blir man ju. Men det går nog bra.

Längtar efter mina tjejer som är på semester hos hingst. Blir spännande och se om det blir några söta fölisar man kan njuta av nästa år. Man blir ju liksom inte lite fölsjuk när man ser alla underbara bilder på era fölisar.

Ha en riktigt bra dag

Bofride
0

# 2 och 3: Tack!! Det är ett svart sto, e: Zeagram u:Ida, hon föddes natten till fredag och Ida var duktig och fixade allt själv!!
Jag är så glad att allt gick bra och att fölis är jättepigg, hon galopperar fram var hon än ska! En riktig sötnos! Kyss Jag håller som bäst på att klura ut vad hon ska heta men som vanligt har jag svårt att bestämma mig! Ska nog ta att titta lite i namntrådarna här! Glad

Milla
0

God dag!
Idag har det blivit tömkörning och pyssel med hästarna.

Vi har ett stort behov av ett gäng ston som kan komma och beta ner vår beteshage.

Skickar med ett foto på Paola från idag.

Grattis till fölis!

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

runas
0

Grattis till fölisen Sara!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//