God morgon 9 Juni
Morrn morrn
Här skiner solen och fåglarna kvittrar. De ser ut att bli en underbar dag.
Ska strax åka och jobba. Sen väntar besök hos stona samt pyssel med hingstarna. Yari hoppade igår för första gången. De tyckte han var kul. Tänkte åka på löshoppning med hingstarna på Fredag. Får vi se om dom tycker de är kul.
ha en bra dag alla
God morgon!
I morse så damp årets första kaj unge upp i spisen, 4.e året i rad tror jag. Fast till skillnad mot i fjol var denna flygfärdig o det var bara att fånga in o släppa ut, skönt. Det är kul med "bebisar" i huset men oj vad jobb det är att föda upp kajjisar! Har hört nr 2 rassla runt i rören men om han behagar dyka upp är en annan historia, förra året dog en då han inte kom ner ordentligt så jag kunde få tag i den. Nåja, vi får se…
Dagen startar mulet och det småduggar, hoppas det håller sig så och inte startar regna på allvar, har massor att göra i trädgården och har inte tid med regn.
Nåja, ha en bra dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
God morgon
Här regnar det tyvärr, inget föl i natt heller. Mamma har fölvakat för första gången någonsin
Trött är bara förnamnet.
Ska bara slappa idag, sova på förmiddagen. Har varit ledig i tre dagar men dagarna har gått i 180.
Ha en bra dag!

God morgon!!!
Solen skiner även här idag.
Dagen ska tas med lugn o ro, har varit en hektisk vecka med flytt o allt vad det innebär. Behöver slappa o verkligen njuta av den semester jag har. Ska köra lillgrabben till skolan, han går kvar terminen ut i den gamla skolan, så det blir ett jäkla körande men det är ju bara denna veckan med. Ska ta hästarna på vägen.
Idag ska jag o mamma åka o titta efter gardintyg oxå, måste ju få upp nått i mina fönster.
Ha en stillsam dag allihop!!!

God morgon!
Hemkommen från en fantastisk resa till Svalbard! Synd bara att vi inte kunde stanna längre och fått se lite mer av denna vackra ö. Vi var med i Spitsbergen Marathon (fast min sambo sprang halvmara och jag milen) och det var en upplevelse. Isbjörnsvakter körde runt med gevär och såg till att det inte hände olyckor ifall någon vit nalle skulle få för sig att traska ner i byn under loppet. Inga isbjörnar dök upp och det är väl både bra och lite synd… På bilden är det isbjörnsvakterna som eskorterar tävlingens sista deltagare på banan i mål - en marathonlöpare som varit ute i nästan 6 timmar :)
Igår hämtade vi hem hästarna som varit på "kollo" hos våra kompisar medan vi var borta. Dom har haft det jättebra och det känns skönt att kunna slappna av helt och veta att hästarna blir väl omhändertagna när man är på semester!
Idag återstår att se om jag ska jobba eller ej - annars ska jag röja gräs på gårdsplanen och under staketet idag. Huset borde städas idag också eftersom mina föräldrar och min syster med barn kommer hit imorgon på lite semester. Ska bli kul att äntligen få visa upp mitt lilla föl - hon är riktigt snygg nu!
Hoppas alla får en bra dag!
Godmorgon!
Här är vi trötta, jag känner i halsen än…är väl medicinen som stoppar det från o bryta ut helt.Jag har en enhörning nu
Erik har blivit biten av nåt och har en jättebulle mitt i pannan.
Ska åka och låna elagregat idag.Vi ( barnen o jag) flyttade killarna igår så nu bor dom mitt i skogen på en åker.Det jag hade funkade inte så inatt har dom gått utan el.Snälla pojkar.
Solen skiner så det ser ut o bli en fin dag.

God Morgon
Här började inte dagen så himla bra, fick åka till akuten med sonen, då han mådde väldigt dåligt efter hans insulinpump slutat fungera inatt.. suck. Men nu harvi fått ordning på det, så han ska vila nu. Men det är så tungt när det strular så o han mår dåligt.
ikväll ska vi flytta några ston med föl till en skogshage, då fölen inte vill va kvar i hagen här uppe… Nu ska det ringas lite samtal, sen får vi se vad som händer mer idag, men den början så hoppas jag på en stillsam dag.
#4 Vilken häftig upplevelse!

#7 Jo, det var verkligen en upplevelse. Nästa gång vill jag se mer av ön och skulle kunna tänka mig att åka skidor (med beväpnad guide) en vecka eller två :)