Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 23-säljes
Läst 1189 ggr
Lauth
0

3-årigt shetlandssto säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

3-årigt shetlandssto säljes till avels och/eller travintresserad.

E.Lukas RS 372 UE. Allgunnens Micko RS 259. Mamman är utställd med 42 poäng och klar för SUCH. Halvsyskon som fått diplom och fölchampion.

Hon är själv utställd med 41 poäng och flera klassvinster, klar för G1. Snäll och okomplicerad i all hantering.

För mer information pm:a mig

kacka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

VA? Blev du inte nöjd med hennes bedömning i lördags? Hon är ju jättefin!

Lauth
0

Jo, jag blev nöjd med hennes bedömning, men jag har beslutat mig för att sälja henne. kan tyvärr inte behålla allt man tar fram. Har några halvsyskon till henne som jag vill satsa mer på.

Hon är klar för G1, hon ska visas 2 gånger till (Mantorp och Ludvika), sen ska man ta föl på henne för att kunna meritera henne högre och till det har jag inte plats.

Rubiinen
0

Är det Brunett av friheten?

Lauth
0

Ja, det är det.

[Emmelo]
0

Hejsan! jag är intresserad av din ponny. Maila mej om hon är kvar. emmelo@spray.se

Tack på förhand.//Emmelie

Rubiinen
0

Ok.. Ja tycker väldigt mkt om henne ;) Hon är så himla fin :) Var hon med i Köping?

Lauth
0

#6 Ja hon var med i Köping där hon fick 5x8 = 40 poäng

trex
0

Hon är jättefin!!

Lauth
0

*putt*

Lauth
0

*putt*

kacka
0

Va? Har du inte fått sålt henne??? Hur mycket hanterad är hon? Tömkörd? longerad? löshoppad?

[Karro]
0

Kan inte förstå hur du inte kan få en sådan fin ponny såld verkligen kanonfin!!!! *avis*

Lauth
0

Hon är ganska mycket hanterad, Tömkörd lite grann (väntar på att det ska torka upp så jag orkar sätta henne i vagn), sutten på i alla gångarter, lastad, duschad, van vid täcken osv. Helt normal hantering. Inte löshoppad för det hinner jag bara inte.

Tror att det är ganska dött på marknaden, men jag måste inte bli av med henne akut så jag väntar tills rätt köpare kommer, Hon blir ju bara mer arbetad under tiden.

[Karro]
0

I och för sig sant Glad

Men vi får hoppas att den rätta köparen kommer fram snart!

Denna kommentar har tagits bort.