8 till behövs
Kom igen nu … 8 till behövs för att vi ska kunna åka till Holland med buss. Alternativet är att vi splittrar kostnaderna för dessa 8 på oss andra. Men det skulle bli runt 800:- dyrare per person. Jag tror inte att alla är så sugna på att betala mer.
Så kom igen nu …. måste ha besked mitten av veckan senast.
/Anne

En liten undran från min sida är om du varit i kontakt med alla som lämnade intresseanmälan..? Detta för att jag själv höll på att missa uppropet om att anmäla definitivt med att skicka namn och adress som lades ut här på forumet…
Håller tummarna för att det blir av…

Jag har räknat med alla som anmält sig. Men det är många som inte har hört av sig igen då jag bad om namn och adress. Men jag har ändå räknat med dom.
Vilka dagar är det som resan är???
Pris i dagsläget?
Vad ska man räkna med mer än priset för resan?

Pris i dagsläget är 2700:- då ingår bussresa inkl färjebiljett hotell i dubbelrum 3 frukostar 2 middagar. Tillkommer gör inträde till premieringen, katalog samt om man vill äta lunch.
Vi åker onsdagen den 4 Januari och är tillbaka sent på natten söndagen den 8 Januari
Hmm, onsdag 3e eller torsdag4e??

ska ni besöka stuteroer där då eller?tyvärr går jag i skolan..
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

jag tycker det är otroligt att man inte kan samla ihop
en buss full med shetlands folk , nu när ann gör ett
jättejobb och fixar allt åt oss.
ni som tvekar åk med det är fantastiskt att se alla
dessa hingstar och hur man förbereder dom i stallet.

#7. Jag hoppas att ni kommer iväg. Själv har jag som jag sagt hela tiden ingen möjlighet. Tyvärr, för det låter toppen!
Jag skulle också gärna följt med med skidresan var inbokad innan detta dök upp och pengarna räcker tyvärr inte för fler resor denna tidpunkt på året. Kanske en annan gång…..

Tyvärr räcker inte pengarna till allt jag har ju tänkt åka till paris i slutet på jan och titta på trav jag ;-)
#10 Trav - vad är det för något? 
Skulle vara kul vart reser ni i från ?

Vi utgår från Jönköping och kör väl antagligen E4 ner till malmö. Så man kanske kan hoppa på längs vägen?
Finns det nån sida där jag kan få veta lite mera ?

#11 nä jag vet inte men det är några hästar som springer fort har jag hört och så drar de något bakom sig 

är där någon som vet om resan blir av?
annars är det hög tid att boka egen resa
Hoppas ni får ihop det. Jag har tipsat ett par stycken att åka med men vet inte om de nappat. Kan varmt rekommenderas!