God morgon!!! 090610
Morron på er!!!
i natt har det regnat som 17. Sitter här tidigt på morgonen för jag inte kan sova.
Idag blir det först tvätt mellan 7-11, sen stallet o vidare till Ullared o spendera skattepengarna som kom igår. Ska nog städa lite i kväll oxå.
Ha en tevlig dag allihop!!!
God morgon
Sitter på jobbet och fryser! Alldeles för många timmar kvar tills jag slutar. Ska städa lite senare, försöka sova någon timme och sen blir det hästpyssel för hela slanten.
Hoppas det inte börjar regna bara… Ha det bra!

God Morgon
Här har det också regnat hela natten. Det är inte många grader varmt ute nu, men vi hoppas det fina vädret snart kommer igen :)
Idag blir det jobb, sen möten o så hem o fixa med hästarna här !
hoppas alla får en bra dag !

morrn morrn
brr de är kallt och regn ute. Jag som hoppas på fint väder.
De blir först jobbet och sen blir de hem och tvätta. Ska försöka åka ut till stona idag igen. Men regnar de så taag de i morgon. Moppen kom hem igår så den ska testats idag.
Hoppas alla får en bra dag

God morgon
#1 Blev lite sent igår ringer dig i eftermiddag om det är ok. 
Här är det regn och tråkigt väder.
Igår eftermiddag (som övergick till kväll) hade vi jättetrevligt shetlandsfolk på besök. Tänk att vad tiden springer iväg, hoppas allt gick bra på hemresan.
Ha en bra dag
Ingrid
God morgon!
Outch vilket ruggit väder! Efter jobbet idag får vi hem vår nya 12-meters flaggstång! Tjoho!
Ha en bra dag!

God morgon!
Här skiner solen och det är riktigt härligt väder! +15 grader nu på morgonen och precis lagom enligt mig :) Hästarna har sovit ute inatt för första gången :) Det funkade bra, men dom var lite förvånade i går kväll när jag "glömde" ta in dem. Röjde ogräs under trådarna igår så det är full kräm ifall någon nalle skulle fundera på att titta förbi…
Idag kommer mamma, pappa, min syrra och hennes dotter Leyla hit - det ska bli riktigt kul! ID-koll av Ina och sedan fika i Boden med min sambo står på dagens agenda. Har väntat in i det längsta med att signalementsbeskriva Ina eftersom jag varit tveksam till hennes egentliga färg - nu börjar det dock synas så det ska inte bli några problem :)
Ska söka jobb i fm och jag hoppas få en mer permanent tjänst till hösten än jag har nu. Men vi får väl se - jobbläget i landet är ju inte så bra så jag får vara glad och tacksam över det jag har…
Hoppas alla får en riktigt bra dag!
God morgon!
Regnigt o blött, urtrist. Kaj unge nr2 är på väg ut och jag hoppas han skyndar på då katterna är über intresserade! Blir till att skura köket sen då de tar med sig en hel del sot ut…
Annars en lugn dag, håller nog på att bli sjuk oxå, blä!
Ha en bra dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

God morgon!
#8 Grattis!
Ja jag sitter väl o pustar ut lite, trodde det skulle gå på tok i går med min Kråka men nu har det vänt och han är piggare..Jösses vad fort det går när dom blir dålig.Förmodligen fick han nåt i strupen o början på lunginflammation..Men som sagt vetten var lite vag och konstaterade att det INTE lät bra i lungorna iaf.
Det reganr här, ett stadigt duggregn som inte ser ut o sluta på länge.
Ha det bra alla!

Grattis igen gumman!
Kommer efter jobbet och tittar på den lille 

#8 Grattis! Hoppas din dag fortsätter lika bra!
Även här är det tråkväder, funderar på om jag ska ta in mor och barn under tak. Väntar en stund till så får vi se vad som händer med regnandet. Hade gärna gått ut och pysslat lite, men nu får det vänta några timmar. Ska nog ta upp dammsugaren på övervåningen i stället, två av barnen fyller år i veckan så jag ska göra lite fint uppe hos dem.

Här regnar det också
. Sitter på jobbet och längtar till helgen och bruksdagen i Vinslöv. Försöker räkna ut hur tidigt vi måste ge oss i väg. Dottern startar i ridklass 2 och första start i ridklass 1 går kl. 9.00… Det lär bli tidigt revelj denna morgon! Det ska i alla fall bli riktigt roligt eftersom det är första brukstävlingen för oss!

#8: Grattis Ingrid! Skönt att allt gick bra!
#8 grattis till fin kille!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
#8 grattis till fölis
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#8 GRATTIS!!! Skönt att allt gick bra!

Tack. Allt har gått enligt skolboken mer eller mindre. Superpigg grabb även om han är lite för tidigt född.
#8 Grattis för tredje gången 

#8 Grattis till hingstfölet :-)
#8 Grattis Ingrid till hingstfölet 

Grattis! 

Oj här händer det grejer
Grattis Ingrid!