Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 891 ggr
runas
0

God morgon 11 juni!

God morgon!

Disigt, mulet och fuktigt här hos oss men det regnar iaf inte och det är skönt.

Idag ska jag hjälpa Monica med hagen, ett träd hade rasat över staketet igår och vi måste fram med motorsågen idag för att få bort den.

Alltid är det nåt…

Hoppas ni får en trevlig dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

polgara
0

God morgon!!!

Här är det mulet idag. Ska snart köra lillgrabben till skolan, de ska ha aktivitetsdag hela dagen o imorron är det avslutning. Mellangrabben har sin avslutning idag.

Känner mig trött o sliten, var nere i Ullared igår o satte sprätt på mina skattepengar.

Idag blir det en slappedag, ska titta till pållarna på förmiddan o sen ska jag städa hemma så det är fint när jag ska bort över helgen. Ungarna ska ha föräldrafritt från fredag lunch till måndag förmiddag, undrar hur det ska gå.

Ha en bra dag allihop!!!

kahelin
0

God morgon!

Första "god morgon" -inlägget för mej!

Jag har varit medlem ett tag men ej aktiv förräns nu när jag skaffat shettis. Jag sitter här framför datan, men egentligen borde jag städa. Sonen springer runt i sin gåstol och skrattar för sig själv :) Han är bara 9 månader gammal!

Vädret här är molnigt, men solen lyser igenom och det är 18 grader varmt.

I eftermiddag ska jag ta ett träningspass i stora paddocken med hästen och efter det ska jag ut på en promenad med shettisen så hon också får komma ut. Ser fram emot det!

Ha en fortsatt trevlig dag!!

jalla
0

God middag

Lite gråmulet här i Torslanda men solen verkar som om den vill fram, hoppas den visar sig.

Känner att livet är toppen idag dom ringde ifrån byggnadsnämden och sa att mitt bygglov för stallet gått igenom. Nu kan jag börja med detta. Skönt.

Ha en bra dag alla Skrattande

shettismaffian
0

Goddagens Skrattande !

Här jobbar man sista passet innan 6 veckors semester, ska bli så skönt.

Fast förkylning har man dragit på sig i detta "underbara" svenska sommar väder.

Shettis lös är man just nu med Rynkar på näsan, då båda är på betäckning. Blir lite tomt , men får se de posetiva att man förhoppningsvis har 2 små nya pållar nästa år.Skrattande

Ni får ha en bra dag