God morgon 14/6
God morgon.
Är på jobbet och ska snart åka hem. Ute har det regnat oavbrutet nu i två dygn, blir spännande att se hur mycket det kommit i natt.
Idag blir det att sova ett par timmar, sen får vi besök av släktingar som flyttat upp till tierp från skåne. Det blir skoj, har inte setts på många år. Dom föder upp ridponny så det blir en massa hästsnack.
Ha en bra dag alla.
God morgon
En annan har nästan precis börjat jobba (kl 6 *gäsp*). Fixy och lilla Federer står inne, regnet öser ner och har gjort i många dagar nu, det räcker! Bjuden på middag i kväll, hoppas det inte blir allt för sent 
Hoppas ni får en bra dag.

God Morgon!
Här har vi lite sol idag. skall strax packa färdigt för min store grabb(10 år).Han skall på sitt första Blå stjärna läger. Dom skall vara på Dingle Naturbrukskola. Skall strax bort till stallet och se om det har blivit något föl(nsv).
Ha en bra dag alla
God morgon.
Här regnar det oxå och tar i o blåser, börjar bli riktigt less nu.
Crispa o Kråkan står inne än och snart så exploderar nog båda två av energi
är femte dygnet nu så egentligen så skulle dom ha fått gå ut idag men inte i detta pissande…En fördel är ju att dom andra slipper all fråt som bits
.
Få se vad som händer idag..Har ingen inspiration för nånting…Jo sova !
Ha en bra dag alla.

God Morgon
här är det uppehåll och det verkar nästan som solen ska titta fram ! Har bara en inne o det är en högdräktig… men föla verkar hon inte vilja göra, men vill inte riskera att det fölas i lera o regn..
Idag ska det fixas här o sen är det kalas för barnen och två fotbolls matcher så idag blir en dag utan så mkt häst..
ha de så bra idag !!

morrn morrn
har varit i stallet och gett hingstarna frukost och kollat till dom. Dom mådde bra. De kom i flygande galopp och dök ner i hinkarna.
Idag blir de tlömkörningsarbete med killarna i eftermiddag. Men på förmiddagen blir de till att ta de lugnt. Tänkte faktist lägga mig igen och försöka sova. Blev inte så många timmars sömn i natt =(
Ha en bra dag alla
God morgon!
Här regnar det för fullt, har redan fått 10mm men det lär bli mkt mer som det ser ut. Kommer ta in lillan och gamla Mabban(27) i kväll så de får sova torrt lite. Nu räcker det faktiskt med blöta…
Annars allt lugnt, mamma o jag ska festa till det lite i kväll och ha vår egna lilla kräftskiva! Båda älskar kräftor och vi äter dom lite pö om pö över hela året. Mums!
Ha en bra dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

God förmiddag!
Efter några dagars strålande sol och sommarvärme har regnet kommit till norrland… Det ösregnar idag! Skönt iaf att det är totalt insektsfritt :)
Idag är sambon iväg och röjer sly vid scoutstugan, men jag tror det blir mest fika eftersom det regnar så ;) Jag ska pyssla lite med hästarna och sen blir det pyssel hemma eftersom vi haft mina föräldrar och syster med baby på besök i veckan.
Hoppas alla får en trevlig dag (och kväll #1
)!!