Till Salu, Minishetlands Hingst
Chamber of Secret är född 2004. Han är e. Touch of Gold RS 360 (Champion och BIS vinnare, visad med 42 poäng) u. Hermits Mimosa RS 4934 (Visad med 41 poäng).
Båda föräldrarna är SUCH.
Chabbe som han kallas är mycket trevlig och lätthanterlig. Lätt att fånga i hagen, lätt att verka och lastas utan problem. Han har pass i SSS och är stelkramps vacc. Han har mycket man och panlugg. Han är visad på hingstpremieringen med 37 poäng så är ej något hingstämne. Han söker nu ett gott och trofast hem med hästkompisar och hästkunniga ägare. Pris: 8000:- ink. moms
För mer info, www.minishetland.com eller maila. Endast seriösa gör sig besväret!
Delad glädje är dubbel glädje :)
*putt*
kan man rida på dom??
Man kan rida på honom när han blir stor, han är bara två år så det dröjer några år och sen måste man vara en liten ryttare.
okej .. hur små måste ryttarna vara ??
jag har en syster som är 11 snart 12 och hon har alltid älskat hästar och att rida .. sen kommer jag och förstör allt .. jag går och blir allergisk .. jag har altid tålt hästar men så helt plötsligt så blir jag allergisk.. men hon vill så gärna rida.. och jag vill också att hon ska få göra det, så jag vet inte hur jag ska göra riktigt, tycker att shettisar är väldigt söta men jag vat inte om hon är för stor för dom ?!
*putt*
men Thiffanny… inte sålt denna heller? han är jättefin han med…
#4 har du provat att umgås med tex basjkirhästar ? Dem flesta alergiker tål nämligen dem hästarna =)Det finns ju en liten shans att man kan tåla dem,värt ett försök.