Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 1023 ggr
Hanna-D
0

God morgon 2009.06.16

God morgon

Jisses så segt det är nu på morgonkvisten! Fyra timmar kvar…

Ser att i alla fall ut att bli en fin morgon!

Hoppas ni alla får en bra dag!

PetraJ
0

God morgon.

Här ser ut att bli en fin dag. Har fölvakat inatt så jag är helt slut. Men ingen fölis.

Ha en bra dag alla

sanne
0

God Morgon

inget föl här heller.. men jag hoppas det kan komma till helgen ivf.

Vackert väder här och grannarna har slagit några vallar, så man hoppas hösilaget inför vintern snart är klart ! lite hö vore ju inte fel oxå !!  Nu ska jag strax till jobbet o sen kommer ett betäcknings sto i em :)

ha en bra dag i solen !!

[Teddy]
0

God morgon!
Det verkar som om någon tänt den stora lampan idag - SOLEN! Härligt, vi behöver torka upp nu.
Nu ska hästarna ut, sedan är jag bortbjuden till kommunen (jobbet).
Hare bra alla!

zettan
0

God morgon

Jag somnade halv 9 i går Tungan ute. Sovit som en liten gris. Skönt att man fick sova en hel natt igen. De var ett tag sen de hände sist.
Ska strax åka till jobbet sen blir de sjukgymnasten och sen blir de stallet. Sa upp mina stallplatser i går. Vilket kändes lite jobbigt. Men jag vet att jag kommer trivas på de nya stället. Stona vet jag älskar de nya =)

Ha en bra dag alla i de fina vädret

ingrid
0

God morgon,

ngt seg så här på morgonen.

#0 YL håller på sig?

Ha en trevlig dag

Hanna-D
0

#5 Ja… Fast lika bra det när det har varit regn och oväder. Hoppas hon håller sig en natt till…

runas
0

God morgon!

Strålande start på dagen, underbart med sol igen! Hundarna var helt tokiga ute, skönt att kunna rusa runt utan att bli blöt som en disktrasa!

Idag ska jag ut till stallet o jobba lillan lite, vädret har satt käppar i hjulet för oss på ett tag nu så idag…idag blir det jobb!

Ha en underbar dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

740tjejen
0

God morgon, :) ännu en vacker dag och trädgården invarderad av bronsfärgade skalbaggar. Ska fortsätta med hagen och uteboxen. Harmi kommer bo som en kung, Längsta sidan är nästan 4 meter kortaste är 3,45 ca. Sen är de bara en hästtransport kvar så jag får hem han. Men nu ska alla andra djur matas och skötas om. :)

VeronicaP
0

God morgon

Här har jag precis satt in en kladdkaka i ugnen, hm jag som inte gillar att baka har fått ställa mig att göra det i dag på morgonen *ler*. Ska bjuda på jobbet idag då det är sista dagen vi är där allihopa , jag slutar ju jobba nu på torsdag.

polgara
0

God morgon!!!

Solen skiner från en klarblå himmel. Tog mig en välbehövlig sovmorgon idag, hunnit med o diska efter gårdagens middag. Ska snart ut med jycken en sväng o sen blir det till o ta det lite lugnt under förmiddagen. I eftermiddag ska vi köra med Savannah till veterinären för ett UL. Hela dagen blir fullspäckad har jag räknat ut.

Ha en bra dag i solskenet allihop!!!

[Billan]
0

Även i Dalarna skiner solen. Skönt efter allt regn, nu vill vi ha sol och värme, undrar när den kommer?  här är det endast 9 grader varmt ännu.

Idag ska hästarna äntligen ut på stora betet, då blir dom nog glada och vildhästar, det är ju så stort.

Ha en skön dag alla.

Charlotte-J
0

God Förmiddag!

Idag är det en fin dag med solsken. Bäst att passa på att njuta så länge det varar då det ju ska bli regn igen i slutet av veckan.

Snart kommer DHL med mer Hästljus då dom jag fick förra veckan redan är slut. Jag hann inte ens få ut dom på hemsidan innan de var slut. Kul när det är uppskattat. Får lite fler modeller idag med olika motiv, kul!

I eftermiddag kommer det en försäljare igen, dom springer här i tid och otid känns det som. Men det är klart, det är ju bra att få se nyheterna innan de kommer ut så att man kanske kan förhandsbeställa om det är nåt intressant.

Malin kommer också i eftermiddag när hon jobbat klart och då ska vi köra ner Salvia till betet. Hon har gått kvar hemma som sällskapsdam till Lingon men nu behövs hon inte till det längre. Och bara de kommer i brunst där nere så ska Poppe få åka ner också, undrar vad han tycker om fribetäckning när han inte gått på det på en massa år. Det blir spännande!

Nehe, det var ju inte meningen att skriva en halv novell Flört för nu ska jag dricka upp mitt kaffe när jag tar tag i det sista pappersjobbet för idag och sen ska jag gå ut i solen en stund och "ladda batterierna".

Ha en bra dag!

Amor vincit omnia Kyss

shettismaffian
0

Goddagens !

#4 Ja det förstår jag det att de trivs på nya stället Flörtvem skulle inte göra det. Skönt att det gick bra med uppsägningen, är aldrig kul med sådant.

Här har man varit på skolavslutning idag, solen skiner och det är underbart väder.

Semestern har börjat och man är ledig 6 v nu , blir skönt. Känner att jag behöver det även om man kommer sakna jobbar kompisarna.

Mina ston saknar jag just nu men jag vet att de har det jätte bra på sina dejter.

Ha en riktigt bra dag