Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 639 ggr
Hanna-D
0

God morgon 2009.06.17

God morgon

Ser ut att bli en fin morgon även i dag. Sitter och väntar på samtal, Epus sista avkomma för året är på gång när som helst enligt ägaren, jag är lika nervös…

Skulle åkt och kollat på en gård idag men mäklaren ställde in, snopet! Blir sovdag istället.

Ha en bra dag!

sanne
0

Hej hopp !

Verkar bli fint idag oxå ! Hästarna mår bara fint, och allt är lugnt på gården. Det är massa möten för oss just nu o det börjar kännas att man inte hinner med något annat, men snart så är det semester..

#0 hoppas fölet kommer snart !! men när kommer ditt sista ??

ha en bra dag !

Hanna-D
0

#1 Det är den sista vi väntar på. Lurigt med treårsston som ska föla…

zettan
0

Morrn morrn

Solen skiner och fåglarna kvittrar så vackert utanför fönstret. Idag blir de först jobb som vanligt. Sen blir de troligtvis besök hos stona idag. de beror lite på vad tiden räcker till. Måste träna killarna idag. De har fått några vilodagar nu.

Ha en bra dag alla

ingrid
0

God morgon,

Trött efter nattvak, Garcia är så färdig att jag har mamma på dagpatrull. Men men den som väntar på något gott…

#0 Jobbar du natt i natt också? Trevligt med sällskap. Glad

Ha en trevlig dag

Hanna-D
0

#4 Det här var sista natten men du får ringa ändå Glad

runas
0

God morgon!

Underbar morgon med blå himmel och sol! Får se vad jag hittar på idag, måste iaf ringa tandis då en lagning ramlat ut, brr vill verkligen inte tillbaka efter hur det gick sist men…

#0  Ska du flytta? Jag letar oxå bostad…jobbigt värre!

Ha en härlig dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

740tjejen
0

God morgon, strålande sol och inte ett moln på himmlen så långt ögat når. Väntar på anticimex ska komma idag (hoppas) för jag har världens getingbo i skorsten. Men de visste inte om de kunde komma idag eller nästa vecka. :( Sen ska jag ut och dela dörren så det blir två så kallade boxhalvor för uteboxen. :)  kram hanna

SaraDoos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! Här väntar vi på föl också. Igår kväll hade Hällan vaxproppar så nu är det nääääära…

Igår var vi och kollade på gård. Samma gata som sist, fast gården snett över. Denna passade oss mycket bättre och var mer i vår stil. Men nu ska vi fundera ordentligt, prata med banken osv. Spännande!

Bilden är på Hällans juver igår (taget med mobilen)

Trine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Här är solen framme men det är kallt 8+ grader ,men det blir väl bättre fram på dan.

Idag är det dags o köra killarna på bet med andra kompisar.Blir nog skoj o se.och det blir väl en ca 25mil igen med bilen.Glad

Ha en bra dag.

Annelie-P
0

Godmorgon!

Här firar vi födelsedag idag och till på köpet skiner solen. Lycka till ni som har föl i antågande!

Hanna-D
0

#6 Håller på kolla på lite gårdar men det är inte lätt att hitta något med x antal ponnyer i bagaget Flört

#10 Grattis!

polgara
0

God eftermiddag!!!

Idag är det solsken ute o väldigt skönt. Har varit ute hos hästarna o släppt ett par i ny hage, det tackade dom inte nej till.

Idag blir det till o slappa resten av dagen o verkligen njuta av den semester man verkligen har.

Igår var vi o ultraljudade Savannah som gick tom förra året o allt såg bra ut så nu är hon körd till hingst, det blev Clibberswick Beacher på henne till slut.

sanne
0

Hanna.. jag skrev nog lite knasigt, jag vet ju att det är en kvar.. men jag önskar er lycka till !

Sara, gud va spännande :)

här är damora ännu större och jag undrar hur stor hon ska bli innan hon fölar. tycker ju att hon ser redo ut, men hon kan väl kanske gå så i ett par veckor till kanske… va vet jag !