Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 1234 ggr
polgara
0

God morgon!!! 18/6-09

Morron på er!!!

Har inte hunnit titta ut än så jag har inte en aning om hur vädret är idag, hoppas dock på solsken.

Dagen kommer att vara fullbokad med stall, handla, tvätta o så ska jag fösöka ta mig till Höör i Skåne där jag ska fira midsommar med pojkvän o hans familj.

Ha en trevlig midsommarhelg allihop!!!

zettan
0

God morgon

De är mulet ute och regnet hänger i på himelen. De kommer nog bli en regnig idag.
Idag ska jag först jobba som vanligt. Sen blir de till att hälsa på stona och ta hand om killarna. Måste även snart börja flytta grejjer från gammla stallet till de nya. Men inte lätt att ta allt på moppen Tungan ute

Ha en bra dag alla

ingrid
0

God morgon,

Inget föl inatt heller. Ska bli skönt att nattvaka och slippa jobba hela dagen sen.

Midsommar för mig blir fölvak…

Ha en trevlig midsommar och en bra dag

runas
0

God morgon!

Mulen morgon som det ser ut att kunna bli regn av…

Bytte hage på alla hästarna igår så nu står de nära stallet vilket är skönt. Ska jobba ponny idag, handla hem mat, städa och fixa lite annat praktiskt inför helgen.

Ha en bra dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Hanna-D
0

God morgon

Hästarna har fått sitt, blir en liten utflykt senare idag.

#2 Väntade att du skulle ringa i natt…

Marta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!  Sista lägerdagen vaknar vi i regn. Whoppiii   eller inte..

Men man är härligt sliten igen och har haft bara så kul. Som vanligt. I år har jag kunnat gå med ut på varje runda tjejerna ridit och t.om kunnat springa jämte i traven. Helt underbart!

Hoppas det finns några som slipper undan regnet idag och framföralt i morgon

VeronicaP
0

God morgon ute i  landet.

Idag regnar det här och det är min sista arbetsdag idag och det känns jätte tråkigt då jag trivts jättebra och har haft så trevliga och bra arbetskamrater.

Mulla
0

GoMorron

Idag på morgonen var jag och handlade lite till middag idag. Citygross parkeringen var SMOCKFULL.!!! Usch… Tänkte inte på att folk handlar midsommarmat idag.

Har varit på en långpromenad med Arrak nu på morgonen oxå. I ösregn!

Andreas är på golfbanan och när han kommer hem så beger vi oss direkt till sommarstugan för att tillbringa midsommaren där!