God Midsommarmorgon!
Nyss hemkommen efter ett besök hos min högdräktiga Bonnie. Inget föl än.
Det blåser och är kallt. Sillen får nog intagas inomhus idag.
Nu ska jag till mina hästar och fixa frukost.
Ha det bra alla, och kör försiktigt ni som ska ut och åka!
Marie
Glad midsommar, :) här skiner solen och fåglarna kvittrar har 10 plus i solen redan så blir nog en varm dag. Nu på förmiddagen ska vi göra färdigt harmis box, sen på eftermiddag kväll blir de grill och lite kubb med familjen :)
God midsommar, hoppas vädret blir bättre.
Ska snart gå av mitt pass och åka hem till min pållar. Dom fick gå ut på betet igår men nu blir det till att hämta hem dom och stalla in på box så de får torka upp. Det har regnat oavbrutet sen i går morse här.
Glad midsommar!!
Mulen och blåsig start på dagen, jag hoppas det blir bättre längre fram då vi ska grilla
. Annars så är en del av bondens ungdjur på rymmen och jag hade "nöjet" att väcka bondens arbetare ur deras sköna sömn. Och nu är det full fart nere på gården…
Min brorsa fyller 30 år idag och jag hoppas han får en härlig o kul fest med kompisarna idag, Grattis brorsan!
Annars allt lugnt, nu ska jag ta mig en kopp the.
Ha en härlig regnfri midsommar!!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
God morgon
Jobbar dag hela helgen… Liten middag ikväll, i övrigt är en regnig midsommar inget att fira. Inget föl än!
Ha en bra dag!
God morgon!
Det var sol när jg gick upp men nu börjar den bli molnigt, men det är man ju van vid på midsommar. Idag blir det lugnt ska till svägerskan i eftermiddag på lite firande.
Ha en bra midsommar alla!

Glad midsommar!!
Här i norr skiner solen och maskrosorna blommar för fullt! Lite blåsigt, men det är bara skönt för då är inte myggen så irriterande…
På morgonen var jag ute i hagen och fyllde igen alla stolp-hål från förra ägarens hagar… Det tog ett tag eftersom jag fick "hjälp" av Gardenias föl, men nu är det gjort.
För tillfället sitter jag och funderar på var min sambo tagit vägen… Hmm… Han låg och sov när jag gick ut, och nu är han borta. Aja, han brukar dyka upp när han är hungrig :)
Ikväll ska vi grilla med några vänner, så det blir en lugn och trevlig midsommar här.
Hoppas alla får en riktigt trevlig midsommar!!!
Glad Midsommar!
Här regnar det o blåser men det gör mig inget för då har jag en ursäkt till o kura inne
. Har inte ett dugg midsommarkänsla längre, tillo med barnen tyckte vi kunde skippa kransarna om det inte slutade o regna..
Hoppas det blir uppehåll senare iaf.
Hoppas ni får en trevlig dag.

Godförmiddag
Kallt och smådugg, allmänt tråkväder. Vi har varit ute på promenad med Lätta och fölis, de stod under tak i natt, men nu är de ute i hagen igen. Fölis är inte lika försiktig av sig längre.
Vi hade tänkt åka ut på sjön idag, men det får vara, alldeles för kallt. Vi firar lite hemma hos min kusin med familj utanför Hallstavik istället.

Glad Midsommar
Här har varit en fin förmiddag men nu blåser och molnar på. Blir nog regn.
Inget föl än, blir att fortsätta vaka…
Ha en trevlig dag