Tidningen
Är det fler än jag som fått en tidning med omkastade sidor?
I en av våra två tidningar har sidorna 13 - 16 hamnat bland lokalavdelningarnas sidor.

Den här gången var det rätt, men jag har fått omkastade sidor i ett annat nummer en gång.
Ja, jag har också fått omkastade sidor! Och Almnäs Flis stog inte med under dom som fick SuperSuch 08, blir lite sur! Gunilla.

# har helt ärligt inte kollat så noga *ler*
har inte heller kollat så noga ska försöka sätta mig och lusläsa tidningen när midsommarhelgen är över =)

#3 Det kan jag förklara varför! Han ska inte stå med, för han fick sin titel i år. 
Det är tyvärr lite förvirrande med årtalen gällande ex SUCH och Super-SUCH. De som står med i listan över dem som fått SUCH/Super-SUCH 2008, är helt enkelt de som fick sina diplom på (eller hemskickade efteråt) årsmötet i april 2008. Årtalet anger alltså det år då titlarna delades ut, inte året man ansökte.
I tidningen finns därför alla som erhöll titlarna år 2008 med i SSS verksamhetsberättelse (sidan 18) - alltså de som ansökte senast 31/12-2007. I nästa verksamhetsberättelse, för detta år mao, kommer det att listas dem som fick titlarna nu i april. Hänger du med? 
På sidan 31 i nummer 1, så finns Flis med bland dem som lyckades knipa ett Super-SUCH 2009. Så inga sura miner mer Gunilla. 
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Man blir helt snurrig, vet att jag inte fattade i förra året när jag skulle skicka in ansökan på Flis. Han var ju berättigad redan 08, men man kanske lär sej!!!!!
/gunilla.