God morgon 22/6!
God morgon på er!
Har precis varit och lämnat bilen på Volvo då jag fick hela sidan repad på City Gross parkeringen för ett tag sen, så den ska fixas och lackas om nu. Fick en hyrbil istället, vilken tur att det ingår i försäkringen för det skulle jag aldrig ha råd med annars. Fick även en med drag på (sa till om det) så då kan jag ju hämta hö på onsdag som det var tänkt fast min bil är på "sjukan"
Hoppas jag får tillbaka den senast fredag då vi ska till Julita på lördag och titta på en uppfödning som ska visas fram. Håller alla tummar för lilla Mandarin med ägare att det ska räcka till ett Diplom.
Nehe, nu ska jag ta hand om en del pappersjobb sen ska jag ta den vanliga turen till betet.
Ha en bra dag!
Amor vincit omnia 
Äntligen någon som är vaken! Trodde alla här hade fått sommarlov. Godmorgon-trådarna brukar ju vara skrivna vid 4-5-6 på morgnarna.
Här lyser solen och det är rätt varmt. Ledig idag, och ska försöka ta mig tid att köra häst.
Ses på lördag Lotta! Det är väl Julitta du menar?
Marie

God Morgon med sol och redan varmt.
Ett moln bara för mig, jag hittade en knöl i går i bröstet. Kunnde inte låta bli att skriva för det känns så otäckt.
Godmorgon,eller godförmiddag har varit uppe sen 6.30 men det är i ochförsig sovmorgon för en annan som har morgonpigga barn.
Har varit och gett mina 3 pojkar som står inne frukost och sen fick dom gå ut,slår gräs åt dom,har dom inne för att hanteras.På torsdag släpps dom ut på bete igen,får se om det då blir vildhästar igen,går i alla fall jättebra med lilla Devil nu,vilket känns väldigt bra.
Fint väder är det ,så alla får passa på att njuta!!
#1 Ja det är Julitta jag menar men det stavas väl Julita om jag inte är ute och cyklar??
Amor vincit omnia 

#2 Usch, verkligen otäckt.
Solen lyser och äntligen varmt och skönt ute. Jag och barnen är hemma och ska inte göra något speciellt. Rödfärga lite staket och posta brev. Ta en liten promenad med någon av hästarna kanske.

#2 Boka omgående tid för läkarkontroll. Du kommer gå och oroa dig för den där knölen tills du vet vad det är. Förhoppningsvis inget att bry sig om, men innan en läkare konstaterat det VET du inte. Och du behöver veta, för att kunna släppa oron.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#2 Obehagligt men jag hoppas du har styrkan att gå till läkaren så slipper du förhoppningsvis oroa dig sen.

#2: Håller med Cattis och Hanna! Be läkaren ta en titt, Maggan. Alltid bra att göra det så fort som möjligt, för säkerhets skull.
#2 hoppas det ordnar sig för dig.
Go eftermidda..
Här har det varit en en mycket omskakande händelse igårkväll..Gick ut o skulle natta alla djur då fattas Omeega och jag ser henne borta i björkskogshagen men hon kommer inte.Gick dit då står hon på tre ben, det fjärde "dinglar"..Så nu är hon på dom evigt gröna ängarna och kelar med Flöjta..
Känns lite overkligt att detta hänt ..Men huvudsaken är att hon inte har ont längre.
Ha en bättre dag än mig…

#9 Beklagar verkligen ditt sto.
#1 Det stavas Julita, i alla fall när jag åker förbi skylten 
#2 Fy vad otäckt, säger som de andra, boka en tid!
#9 Nej, vilken tråkig läsning. Stackars er, och Omeega 
Delad glädje är dubbel glädje :)
#9 Beklagar er förlust!
God kväll!
Kört hem mamma till sthlm och passade på att ta en thai lunch på vårt favvis ställe, mums!
Strålande sol hela dagen och det ska tydligen bara bli varmare och varmare hela veckan! Puh, hoppas det inte blir för varmt bara…
Laddar inför Julita på lördag, såå nervös…
#2 Hoppas det ordnar sig men säger som de andra, gå till läkare o kolla upp!
#9 Neej…
, beklagar verkligen!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
#9 Beklagar verkligen din förlust av ditt fina sto!

#9: Beklagar verkligen din förlust.
Tack alla ! Er omtanke värmer.
Har ju varit så förskonad tidigare i 18 år med lymfagit som det värsta…

#9 Beklagar förlusten