Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 1126 ggr
Johanna-Granberg
0

Fel mail adress!!!

Till er alla som hade tänkt att ta kontakt med min syster Magdalena Hoveklint angående middagen eller boxar till RIKS, observera att det är FEL mailadress i tidningen!!!

Den rätta adressen är hamraponny@hotmail.com

Hoppas att det löser sig, är det annars några funderingar så ring för säkrast kontakt 021-55740.

MVH Johanna Granberg

runas
0

putt

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Johanna-Granberg
0

Observera den nya mailadressen!!

Annette
0

#2. Det står i SP att det skall komma mer info ang grillkvällen. Vet du när den infon kommer?

Johanna-Granberg
0

#3 Vet ej, är det några funderingar så ta kontakt med syster. Annars så kommer det ut på hemsidan när allt är klart skulle jag tro Skrattande

Johanna-Granberg
0

putt

Johanna-Granberg
0

Har alla observerat den nya mail adressen??

Cattis
0

#6 Näe? Vadå? Ny adress? Till vem då? Oskyldig

Närå, Flört Jag tror nog de flesta noterat detta, men du kan ju fortsätta putta upp den då och då för säkerhets skull.

På Shetland Nords sida finns en helt annan adress till Maggi, funkar inte den heller? Det vore hur som helst kanske enklare om det stod samma på både SSS och Nords sidor?

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

susanne-s
0

Har en fråga ang Huddik.
Hur kommer det sig att det först står på Sh Nords hemsida att boxen kostar 200:- varav 100 betalas på plats som Deposition.
-Vilket jag betalade…
Sedan ändras det till att stå 200:- INGEN deposition???
Ngt förvirrande.
Har fyllnads betalt nu i efterhand, men det var ju bara rena turen att jag såg det.
Kul att komma upp och så visar det sig att man tror man betalt för 2 boxar men får bara en. Förvånad

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Cattis
0

#8 Alla sådana saker, som rör själva platserna lokalt är det den platsansvariga men får prata med, för det har vi ingen koll alls på, inte på det viset iaf. Men det låter ju trist, att det blir så där. Obestämd

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Johanna-Granberg
0

#7 Den adressen som finns på Nords sida funkar som vanligt, det är mailen till Maggies jobb! Varför de har lagt in den på Nords sidan törs jag inte svara på måste påpeka detta för Maggie, vet inte ens om hon vet det??!!Förvånad

#8 Tror det var som så att travet ändrade sig angående kostnaden.