Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1638 ggr
[Nesslan]
0

När kommer tidningen?

Ja, någon som vet när Shetlandsponnyn kommer? Glad

Emma-Andersson
0

Har också undrat det, trodde nästan att jag hade förlagt den nånstans men eftersom du inte fått den så.

Den borde ju vara på G.

Jalmaar
0

ja borde inte den komma snart?

Annette
0

Det står maj/juni på SSS hemsida. Så egentligen kan den väl komma sista juni också Flört.

[Nesslan]
0

#3 Ja jag har också sett att det står maj/juni men kan väl hoppas att den inte kommer sista juni Skrattande Tänkte bara höra om den är på gång liksom, eller så att det inte bara är jag som inte har fått den. Är lite spänd och se om det finns någon bild på mig och ponnyn med i tidningen Tungan ute

MadeleneJansson
0

Når det står maj/ juni tolkar jag det som att den skall komma i månadsskiftet….. Skulle den komma i slutet av juni så räckte det ju att skriva juni…..

AnnaLundin
0

det är väl förmodligen som vanligt, att materialet in till tidningen varit sent… vissa saker kan kanske inte vänta till nästa nummer, synd bara att det tar tid innan det skickas in.

(vet hur det är, då jag ansvarade för min ridklubbs medlemstidning i några år - det är av någon outgrundlig anledning likadant överallt….)

Hanna-D
0

Vet bara att den är på tryckeriet, återkommer när jag vet mer.

runas
0

riktigt längtar…Glad

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Hanna-D
0

Info: Tidningen lämnas till posten i morgon, tar några dagar med B-post men ni har den förhoppningsvis innan midsommar!

Emma-Andersson
0

Yay!! Längtar redan

[Nesslan]
0

#9 Tack för info!

Annette
0

GladNu har tidningen kommit.

Vad bra att jag var tvungen att åka hem och byta till torra kläder. Nu kan jag läsa lite medan jag torkar upp.

SaraDoos
0

JAAAAAAAAAAAAA, och jag slutar ju redan 13.30 idag Skrattande 

Midsommarhelgen är räddad!

[Billan]
0

Äveb här har den kommit.

kajsa-kavat
0

Idag kom tidningen

Ninnii
0

Min kom idag!

runas
0

Härligt med tidningen i famn när det vräker ner ute!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Sasser
0

Underbar läsning en helg som denna, regn och 3 nätter av arbete:)

exitingsvillemo
0

#13 underbart söt bild på din Dotter SaraKyss och Salsa förståss…

[Nesslan]
0

Min kom också idag Skrattande Blev lite besviken på att det inte var något reportage från Frillesås bara, var helt inställd på att det skulle komma i denna tidningen. Får vänta till nästa.

sanne
0

Har redan läst den ! saknade oxå från Frillesås.. men det kanske kommer i nästa :)

Anna-karinS
0

Jag har inte fått någon tidning än. är det någon mer än jag  som inte har fått den?

Kris_J
0

Synd att det inte står något om Generalmönstringen. Tider och antal anmälda på respektiveplats osv.
Nya medlemmar kanske också missar att de kan åka och titta på mönstringen om inte tider och platser samt lite utförligare information finns i tidningen. Förvisso finns lite att läsa om detta i protokollen och kalendern, men jag tvivlar på att alla lusläser dem. Alla har inte internet och alla har kanske inte bekanta som också är intresserade av shetlandsponnyer som upplyser dem.

Redan "frälsta/insatta" hittar mönstringen ändå, men vill man nå ut bredare borde de funnits mer information.

Veritas odium paretFörvånad

Annette
0

Jag blir lite fundersam Obestämd. Kan Morgan Johnsson klona sig?
Han skall väl mönsta hingstar på Strömsholm den 23/8, samma dag skall han tydligen vara premieringsförättare på uppsamlingspremieringen i Mellerud.

Annette
0

#23. Kanske svårt att få med det i detta nummer. Amälningstiden till mönstringarna utgick ju inte förrän 15 maj.

Kris_J
0

#24 Snabb bil eller helikopter kanske?Flört

Kris_J
0

#25 Jag vet. Men så mycket sent material ändå, så kanske det hade kunnat komma med en del, kanske inte antalet men lite information är väl inte för mycket begärt. På hemsidan finns informationen som är riktad till lokalföreningarnas arrangörer men inget till ev publik.

Cattis
0

#24 Enligt Norra Älvsborgs Hästavelsförenings hemsida (under premieringar) så skall uppsamlingen dömas av Ronny Johnsson. SH måste ha skrivit fel broder Johnsson i sin lista över sommarpremieringar, för Morgan Johnsson är bokad (och planerar att komma) till mönstringen på Strömsholm den 23 augusti. Bra va! Skrattande

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Anna-karinS
0

Är det någon mer än jag som inte har fått sin tidning ännu?? Det är tisdag idag så jag  hade hoppats på att den skulle ha kommit nu. Jag tänkte bara kolla här om det är fler än jag som inte har fått den innan jag börjar ringa runt igen. Det var lika med förra numret för mig.

MVH

Anna-karin

madelene
0

jag har inte heller fått min tidning, tror aldrig ja kollat posten så noga som ja gjort den senaste veckan… vem ska man vända sig till??

// madelene

Anna-karinS
0

#30 Det är Märta Persson som har hand om medlemsregistret och tidningen numera, ta kontakt med henne. Det har troligtvis blivit något fel. För mig hade det blivit fel adress så det är därför jag inte har fått någon tidning. Kanske har det blivit lika för dig?

Lycka till!