Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 1651 ggr
runas
0

God morgon 25/6!

God morgon!

Redan väldigt varmt ute o strålande sol på blå himmel. Har 23-25 grader inne hela tiden trots fönster på glänt överallt, puh! Längtar tills mina kusiner kommer i helgen så vi allihopa kan åka o bada, riktigt längtar….

Måste bara få tillägga att jag hatar fästingar!

Ha en bra dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

ingrid
0

God morgon

Här blir en strålande dag.Garcia håller på sin hemlighet i magen, trots att det droppar så hon är helt kladdig på insidan benen.

Får se om det blir något möte för mig i helgen…

Ha en bra dag

740tjejen
0

Här är de redan jättevarmt. Edvin min son(10månader). Gnäller redan för att det är varmt. så får la svepa in han i kalla handdukar. Brukar duscha Harmi när de som varmast under dagen. Han kommer fram till mig så fort ja kommer med vattenslangen. :)

ElisabethA
0

God morgon!
Varmt ute - varmt inne… Jag som avskyr när det är såhär varmt!!!
Sambon står i köket och gör pannkakor precis som han gör till frukost varje torsdag. Lyxigt värre :) Tror dock jag ska äta min kalla idag så jag inte får värmeslag.

Får se vad orken räcker till idag eftersom det ska bli nästan 30 grader här…

Ha en bra dag!

SaraDoos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

2 dagar kvar sen är det semester i 4 veckor! Längtar efter ledighet!

Lilla fölis mår finfint, i morse visade hon lite galoppsteg också, på väldigt vingliga ben Skrattande 

Idag ska vårt nya hus besiktigas, och sedan blir det väl en helkväll i hagen… så mysigt att bara sitta och titta.

Hanna-D
0

God förmiddag!

#1 Grattis! Nu har vi barnbarn tillsammans, mormor och farmor Flört

Ska åka och chipmärka lite idag, det behövs med tanke på alla utgifter (läs självrisker) som jag har/ska betala… Ser ut att bli en fin dag i alla fall.

Här kommer en bild på lilla Loppan (Kilskogens Lancôme)

Ha en bra dag i solen Cool

ingrid
0

#5 Tack. (Gillar namnet…Flört)

Här kommer kort på nykläckta Erikslunds Dolce (1 timme gammal)

Han är .Stjernens Epus u.Annelunds Garcia

Charlotte-J
0

Grattis till fölisarna som kommit!

God förmiddag!

Idag är det pappersjobb på schemat och så ska det packas upp grejer i butiken. Mer kommer väl på fredag eller måndag och då ska det också få plats. Måste även kolla över fodret och beställa hem mer då det säljs mer än tidigare trots att det är sommar med tillhörande betessäsong, trodde det skulle avta lite med kraftfodret då men det blev tvärtom.

Ska väl även klippa gräset igen är det tänkt men vi får se om jag tar det framåt kvällen då det är så himla hett nu.

Ha en bra dag!

Amor vincit omnia Kyss

Annelie-P
0

#5 Oj så svart hon var! Jättefin! Jag hoppas hon och hennes mor ska få må bra nu. Grattis igen!

#6 Grattis till lilla hingsten, skönt att det gick fint. Om jag ska hänga på i släktskaper så har alltså min Ruta fått en halvbror idag då!

Här ska vi bara njuta av vädret, solen strålar fantastiskt. Jag och barnen ska åka ut till Väddö och hälsa på hos Skärgården. Såg Timothy en kort snabbis för några veckor sedan, men idag ska vi titta noggrannare på den fine herren. Och alla deras fina ston. Och säkerligen några gästston också!

Ellen89
0

Grattis til fina folisar!

runas
0

#5 Åh så fin! Bra namn oxå.

#6 Äntligen så har du fått fölis!

Grattis till er båda!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//