Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 1380 ggr
Ellinor Johansson
0

Bro den 6 juni

Vilka rutiner gäller när en utställning ställs in?

Är det verkligen ett bra sätt att informera utställarna att utställningen är inställd på hemsidan och här på iFokus?  Jag tycker rutinen ska vara att ansvariga ringer utställarna eller om man vet mail adressen maila och begära svarskvitto.

Idag är det den 16 juni anmälningsavgiften har fortfarande inte återbetalas. Tänker Shetland Nord över huvudtaget betala tillbaka avgiften?

Eftersom Shetland Nord valde att informera att utställningen var inställd på iFokus antar jag att det är bäst att fråga här också.

Annette
0

Shetland Väst har inte behövt ställa in, men utställningen i Färgelanda blev överfull.

En av de utställningsansvariga kontaktade de som inte kom med. Det skedde antingen via mail, telefon eller brev. De berörda har fått pengarna tillbaka. Några bad att få ha pengarna innestående till utställningen i Nossebro och det gick givetvis bra.

Annelie-P
0

För ungefär en vecka sedan blev jag kontaktad av Shetland Nord angående mitt kontonummer, men inga pengar har satts in ännu. Jag tycker nog också att man bör informera varje utställare personligen om en utställning ställs in el dyl, antingen via mail eller per telefon.

[Teddy]
0

Det här har inte med saken att göra egentligen, men jag kan inte fatta att en utställning blir inställning av FÖR FÅ ANMÄLNINGAR! Det är ju shettisar det gäller! Shettisfolk är väl ett utställningssläkte, och att en utställning blir inställd pga det, nej det verkar konstigt.

Silenos
0

#3 Det kostar att hyra anläggning mm. Det krävs ett visst antal anmälningar för att ekonomin ska gå ihop sig.

När det gäller återbetalningar och dyl måste det väl vara kassören som ska kontaktas. Antar att man får bäst svar där.

VeronicaP
0

Nej jag tycker att det ska maila, ringas och höra av sig till var och en som anmält .

Nu för tiden så kan man ju skriva mail adressen också på anmälningarna och då är det ju väldigt enkelt att göra en mail lista och skicka i väg till alla berörda .

Pyttis
0

Kontaktade själv (mailade) kassören OCH lämnade kontonr för att få tillbaka pengarna. Gjorde detta för ca 2 veckor sedan, har dock inte fått tillbaka avgiften.

Ellinor Johansson
0

# 4 Om du läser om mitt inlägg ser du att det var rutiner kring inställda utställningar jag frågade efter.

Sasser
0

#7 Någon som vet hur många som var anmälda till Bro?

andaloce
0

Jag tycker att man borde bli uppringd eller fått ett mejl skickat senast någon dag efter att det var beslutat att utställningen blivit inställd.
Jag blev uppringd för ca 1vecka sedan för att lämna kontonummer, pengarna skulle då sättas in den veckan, men än har inte jag heller fått några pengar.

#8  jag läste någonstans att det var 38st anmälda, vet dock inte om det stämmer. Minst antal anmälda skulle vara 40?

ThiffannyJ
0

#9 Oj, tänk om det bara fattades 2 st. Vad trist att man i så fall inte gick ut och "raggade" fler i så fall…

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

[Teddy]
0

#4 Självklart kostar allt!!! Det jag tycker var konstigt är att det inte blev tillräckligt med anmälningar! Det har jag nog aldrig hört talas om.

helenecarlsson
0

Det krånglar för kassören med återbetalningen, de kommer i retur gång på gång, hon skickar iväg allihop igen nu.

Om ni inte fått pengarna på era konton senast måndag så kontakta Jeanette 070-229 04 20

Annelie-P
0

#12 Idag fick jag tillbaka mina pengar, tack så mycket.

helenecarlsson
0

Kanon!! Jag fick också tillbaka mina pengar idag!