Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 23-säljes
Läst 1001 ggr
ThiffannyJ
0

Miniungston Till Salu!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har några mkt fina och välstammade miniungston till salu!

Sto född -05 Follow my heart  e. I learned from the best RS 439 (SUCH, BIS 43 poäng) u. Step by Step RS 5580 (Diplom och SUCH) mf Lets try again RS 375 (SUCH, BIS, 45 poäng) Ettårs stoet blev champion miniföl på SSS riksutställning med 40 poäng. BIS tvåa på fölmönstring med 40 poäng mm. Ettåringen är idag ca 76cm

Helsyster till henne, född -06 Love story. Båda fuxar med vit man och svans.

Fölet är inte visad pga tidsbrist men hon är mkt lik sin helsyster.

Sto född -05 Holiday e. Lets try again RS 375 (SUCH, BIS, 45 poäng) u. Lundabo Hanny RS 4705 (Diplom SUCH) Guldbelönad, fux med vit man och svans.

Sto född -06 Golden Pearl u Lundabo Hanny e Touch of Gold RS 360 (SUCH, BIS, 42 poäng. Guldbelönad, fux med vit man och svans.

Säljes till avel/utställningsintresserad! Kan skicka bilder vid intresse! För mer info ring 070 2530866 eller 011-396347. Gå gärna in på www.minishetland.com  för mer info och bilder på hingstarna!

Hästen på bilden är några av hästarnas mamma, Lundabo Hanny.

Marguerite Gideland

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

ThiffannyJ
0

*putt*

www.minishetland.com

ThiffannyJ
0

*putt*

www.minishetland.com

[Karro]
0

men såååå söt…….. fortfarande inte fått henne såld alltså?

Miija
0

PM:a mig om priser m.m. är du snäll. Är Lady In Red såld?

[Karro]
0

Alltså I Learned From The Best är verkligen kanonfin och den här sötnosen ser man ju på en gång vem som är hennes stiliga far hoppas verkligen du får henne såld till en bra människa som uppskattar henne till den lilla underbara varelse hon är…. *suck* om man bara hade pengar :)

Cattis
0

#5 Fast det är inte hästen på bilden som är till salu. Hon är däremot mamma till ett par av dem som är till salu. :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

[Karro]
0

oops så går det när man bara läser rubriken och tittar på bilden Generad

Annette
0

#4. Det är inte Thiffannys egna ponnyer, så det kanske är bättre att du själv kontaktar säljaren. Jag vet inte om hon är medlem här, så det kan nog bli svårt för säljaren att skicka PM till dig.

Cattis
0

#8 Fast just Lady In Red är Ellas o Thiffannys häst, men den finns inte med i denna annons. :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Annette
0

#9. Nej, jag menade de andra. Synd om hon får vänta på PM i evighet ;)

Ellinor Johansson
0

Lady in Red är inte såld.