Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 872 ggr
ingrid
0

God morgon 26/6

God morgon!

Efter att ha fölvakat i 10 nätter var det otroligt skönt att sova en hel natt!

Känner mig som människa. I dag blir det AW med arbetskamraterna. Kommer nog att diskutera Michael Jackson en hel del. Lite av en era som går i graven, han har ju varit stor hela ens liv.

Ha en bra dag och en trevlig helg!

runas
0

God morgon!

#0 ja nog är det lite så, han var ju en otrolig artist o många av hans låtar är ju suveräna. Men hans död är ju ändå inte oväntad med tanke på hans hälsa senaste åren…trist dock. Tänker på hans barn, vad kommer hända med dom nu?

Nåja, strålande sol idag igen, är lite trött då jag kom hem sent igår efter att ha varit o grillat hos ett par vänner.

Idag kommer mamma o sen ska vi bada ponny ikväll och min kusin från g-borg kommer ikväll, ska bli kul.

Ha en bra dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

740tjejen
0

God morgon, idag ska ja till granngården och köpa nått medel som håller de bitande insekterna borta. Sen blir de och föröska borsta shettisen, se om ja kan få till nån uppbindning nånstans. Det är redan 20 grader i skuggan. Phu.

Tråkigt om popidolen tycker synd om hans familj.

Trine
0

god morgon!

#0,1 Har han dött??

Ja här är det 15 redan, så skönt. Få se vad man gör idag…Har inget inplanerat första ggn den här veckan.

Trevlig Helg alla.

balotte
0

God morgon!

Här är det inte så varmt än, tur att det blåser så slipper hästarna alla insekter. Inatt trodde jag att hela taket skulle lyfta. Det blir först jobb sedan lite hästgöra på kvällen annars lugnt. Imorgon ska jag och sambon åka och titta på lite shettisar se om det är någon som passar oss, vi behöver sällskap till lilla Hessa hon tycker det är tråkigt med gamlingarna man ser att hon försöker trigga igång lek men gamlingarna vill inte. Hittar vi ingen så kanske någon här vill låna ut en unghäst så länge.

Ha en bra dag alla!

Lauth
0

God morgon

Jag har precis avlöst #0 från soffan och sitter numer och fölvakar på mitt sista sto för säsongen.

Konstaterade att det var 20 grader varmt redan halv 8 på morgonen så mina ridhästar får nog vila över helgen om det ska fortsätta vara så här varmt.

Hoppas alla får en trevlig fredag!

ThiffannyJ
0

## Japp, Mickej Jackson har dött. Kolla på www.aftonbladet.se massa artiklar om det.

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Annelie-P
0

Goddag

Underbart väder! Vi har varit ute på långpromenad med en av hästarna. Fantastiskt att ha sommarlov! Både för mig och barnen.

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God middag.

Här är kanon väder , lagom varmt och ljummen vind :-)

I går fick syrrans Dalsgårds Corina ett skäckigt sto föl efter Robijn V St PolderZicht  .

Så Ekstrands Hiawatha har fått en helsyster :-)

VeronicaP
0

Ja MJ var en stor Idol och jag var ju och tittade på honom när han gjorde sin allra första konsert i Sverige I göteborg , de fick ju sätta in en extra konser dan efter just för att det var så många som ville se honom.

Han var ju en helt suverän enterainer och visste verkligen hur man satte upp en bra show.

Ja jag tycker också synd om hans familj och barn.

[ronja123]
0

#8 Men vilken fin fölunge!!Grattis!!Skrattande

Hanna-D
0

God kväll

Har hämtat hem mina hästar från Strömsholm under fm och nu sitter man fast på jobbet till 24, fem timmar i bil och nio på arbetet… Hade hellre varit ute i det fina vädret! Skönt att ha pinglorna hemma dock.

Ha en fortsatt bra dag!

polgara
0

God eftermiddag!!!

Äntligen har jag dator igen eller rättare sagt Internet, det har krånglat i 2 dagar o jag har varit helnervig utan att kunna gå ut på nätet, tänk vad beroende man är. Nu är iaf räkningarna betalda o det känns skönt.

Varmt o gott är det ute oxå, alla stona är nu iväg på betäckning så jag har vara 2 1åringar, araben o så inackoderade valacken hemma, det är ju rena semestern.

Idag ahr dom börjat med tapitseringaen av min lägenhet så det ser ut som ett bombnedslag här just nu o ska göra det hela helgenSkrikandes. Nåja jag får väl överleva det med.

ha en trevlig helg!!!

Mmia
0

#8 Vad fint tecknad hon är.

Annelie-P
0

#8 Grattis till fin fölis!

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#13 Hon är jättefin och jag har skickat bild till syrran som inte är hemma ens *ler* .  Ja jag tycker att hon har lagom med vitt. Som jag sa till min syster att det kunde ju inte bli bättre nu när inte Robijn finns kvar här nere längre ;-)

#14 Jag säger tack fån syster som äger dem .

Här kommer en bild från andra sidan.

VeronicaP
0

#10 Syrran tackar

Kris_J
0

Grattis till fölisarna Pia & Ingrid.Skrattande

Veritas odium paretFörvånad

runas
0

#8 Vilket fint föl, Grattis!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Ninnii
0

Vilken fin fölunge!!

God kväll!

Idag har jag grejat och fixat iordning allt för morgon dagen. Då bär det av till Göteborg för årets första tävling. Det är med lagserien, ska bli jätte roligt faktiskt. Så i morgon tävlar vi dressyr och precison med start 14.12. Det lär nog vara rätt varmt då mitt på dagen. Får tänka på att dricka mycket.

Annars är allt lungt!

Ha en bra kväll!

icansson
0

Grattis till ett mycket vackert föl