God morgon 27/6
God morgon
Har haft en rätt jobbig natt i natt,gamlingarna på demens boendet där jag jobbar har varit mkt vakna,kanske beror på det varma vädret som är.Nu har vi en lugn stund,då tänkte jag vara först idag.Ska hem och sussa några timmar sen ut och klappa på killarna på betet lite.
Ha en fin och solig dag alla!!
God morgon!
Strålande dag men som tur är så fläktar det lite, ska bli glödhett tydligen. Håller på att göra mig i ordning för att sticka iväg ner till stallet o sen mot Julita o premieringen, Lycka till alla som ska visa idag!
Sen ikväll ska det bli grillfest med alla kusinerna, kul?
Ha en bra dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

GoMorron!
Här är det soligt och fint ute, men fortfarande rätt kallt!
Ska åka till jobbet nu och fodra frukost till hästarna. Sedan blir det mockning och allt som skall göras innan hästar ska in och duschas och motioneras mm. mm.
Efter jobbet (om jag hinner) tänkte jag åka till mamma och borsta igenom Miloin och Gracia en sväng! Kolla hur Gammelman (Porfyr) Har det på betet med sina tre damer!
Ha en trevlig dag!
# 0 Det låter nästan som du jobbar på samma ställe som mig .
Här är varmt o ännu varmare, håller på att lasta av hö och jisses man orkar knappt något.
Hoppas kunna hämta mina tjejer från hingst i mitten av juli om de är klara då, längtar efter dem, men vet att de har det bra.
Nej om man ska sätta fart och göra lite nytta
Ha en underbar dag i värmen

#4 Härlig bild!

#5 Visst är det , nästan så man blir sugen på att bada själv med hästarna ;-)