God morgon 2009-06-30
God morgon
Ytterligare en morgon med strålande solsken, härligt! Inga planer för dagen, fylla vatten antar jag, hästarna dricker kopiösa mängder. Kanske försöka fota fölen men det brukar bli närbilder 
Ha en bra dag!

Sista dagen i Juni nu. Helt otroligt vad tiden går fort. Här jobbar man några veckor till innan semester. Men jag har inte ont av att jobba nu. De är svalt och skönt inne på lagret =)
Idag blir de jobbet först sen blir de stallet hos killarna och packa ner lite mer och städa ur logen. Känns konstigt att flytta. Men vet ju att de kommer bli bra på Solliden.
Rosa är så kär i Yaght så nu hoppas jag även hon tagit sig.
Ha en bra dag alla

God morgon!
Igår började jag klippa av en av hagarna, klippaggregatet går då "sönder", eller rättare sagt bultarna som håller motorn på plats gick av. Tur att pappa kommer hem idag…
Fick iallafall börjat trimma under stakenen och ta dikena, myckt kvar men jobbet är iallafall påbörjat…
Ska fortsätta trimningen idag. I värmen är det svårt att göra vettiga saker, kontoret blir bara varmare och varmare, air condition vi har orkar inte med den här temperaturen.
Ha en bra dag
God morgon!
Ännu en glödhet dag verkar det som, jag pallar inte med denna värme utan är helt däckad. Tar in hästarna ett par timmar mitt på dan, de trängs vid grinden när jag kommer o vill verkligen IN i svala stallet. Väl där inne så sover de o har inte bråtton ut sen…
Lider med dom.
Händer inte mkt nu, stallet och alla andra sysslor spar jag till på kvällen då det är svalare då.
Ha en svalare dag än jag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

God morgon!!!
Srålande solsken även idag.
Idag blir det stallet på förmiddagen, ska börja packa ihop allt för vi har fått tag i nytt stall o kan flytta dit omgående, känns så skönt. I eftermiddag ska jag ut till huset o hjälpa exet o fixa lite, så vi får ut huset på försäljning. Jag har även lite småplock kvar där att hämta, mest hästgrejjer
iof, förstår inte varför han inte vill ha det liggande där.
Ha en bra sommardag allihop!!!!
God morgon
Här är stekhett direkt på morgonen.
Har ledigt en vecka nu innan nästa pass,känns bra i denna värme.
Läst på 2 hemsidor nu på morgonen som förlorat sina vänner,så tragiskt tänker på er…
Vi väntar på att Kyra ska föla,måtte det gå bra!
Ha en fin dag alla!!
God morgon!
Jaha, idag skall jag föda barn! Nej skulle inte tro det som det känns just nu men jag har gått 40 fulla veckor idag, så detta datum har varit efterlängtat länge nu! Gör inte mycket i värmen, fyller hästarnas vattenbalja och sitter inne där det iaf är svalare än ute, speciellt när det är vindstilla som idag.
Hästarna sover i skuggan hela dagarna nu, ingen som orkar göra något, utom min käre make då, som snickrar för fullt på vårt hus… Han är underbar! Tjatar lite på honom att han ska flytta sig runt huset i takt med skuggan så att han inte får solsting….Måste ju ha honom i körklart skick när det är dags att åka till BB!