Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 34-minneslunden
Läst 1632 ggr
icansson
0

åskan slog ihjäl tre hästar

Vill sända en tanke åt en familj som förlorade 3 hästar idag. Blixten slog ner vet inte riktigt hur strax utanför växjö.

[Rebecka]
0

usch så tråkit.. Tänker på familjen!

Hanna-D
0

Tragiskt. Verkar relativt vanligt ändå, man hör talas om några varje år.

Emma-Andersson
0

fy för att komma ut och se det. usch vad hemskt

icansson
0

2# ja känns nästan om de blir mer o mer

runas
0

Låter otäckt, tänker på familjen, svårt att förlora 3 på en gång.

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

tearsofmemories
0

Shit vad hemskt ! Och att de förlorade tre stycken var ännu mer tråkigare :/

[Rebecka]
0
sanne
0

ja det är tragiskt !

förra året träffades min grannes häst av blixten, den splittrade hela bakbenet, och fick avlivas !

det är otäckt m åskoväder

ThiffannyJ
0

Fy vad hemskt! Beklagar verkligen Rynkar på näsan

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

SHV-Pysen
0

usch vad hemskt..

AusaBausa
0

Usch vad hemskt! Lider med den drabbade familjen! Gråter

Har ont i magen efter ett åskväder innan jag hunnit komma ner t pållarna o kunnnat kolla dem .Sååå rädd att dem ska träffats av blixten..grannen i min hemby misste en ko en gång för åskan o tänker fortfarande på det när åskan går o djuren är ute..

ett år så hade jag gammelshettisen ute o vaknade av att det åskade..blev rädd att han skulle bli rädd o springa igenom stängsel(han var itne van att vara ute om nätter då). sprang ner t hagen i hällregn o världens åskväder för o ta in honom…hm stod HUR lugnt som helst i hagen o betade men när jag kom springande höll han nog på att få hjärtsnörp..in kom han iallafall tillslut!

Maliiin
0

Ja fy jag hörde om detta! Lider verkligen med den stackars familjen som är drabbadGråter