åskan slog ihjäl tre hästar
Vill sända en tanke åt en familj som förlorade 3 hästar idag. Blixten slog ner vet inte riktigt hur strax utanför växjö.
usch så tråkit.. Tänker på familjen!
Tragiskt. Verkar relativt vanligt ändå, man hör talas om några varje år.

fy för att komma ut och se det. usch vad hemskt
2# ja känns nästan om de blir mer o mer
Låter otäckt, tänker på familjen, svårt att förlora 3 på en gång.
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Shit vad hemskt ! Och att de förlorade tre stycken var ännu mer tråkigare :/
http://www.smp.se/nyheter/vaxjo/tre-hastar-dog-nar-blixten-slog-ner-utanfor-ingelstad(1402899).gm
Artikeln om det tragiska som hänt.. Usch verkligen otäckt!

ja det är tragiskt !
förra året träffades min grannes häst av blixten, den splittrade hela bakbenet, och fick avlivas !
det är otäckt m åskoväder
Fy vad hemskt! Beklagar verkligen 
Delad glädje är dubbel glädje :)
usch vad hemskt..
Usch vad hemskt! Lider med den drabbade familjen! 
Har ont i magen efter ett åskväder innan jag hunnit komma ner t pållarna o kunnnat kolla dem .Sååå rädd att dem ska träffats av blixten..grannen i min hemby misste en ko en gång för åskan o tänker fortfarande på det när åskan går o djuren är ute..
ett år så hade jag gammelshettisen ute o vaknade av att det åskade..blev rädd att han skulle bli rädd o springa igenom stängsel(han var itne van att vara ute om nätter då). sprang ner t hagen i hällregn o världens åskväder för o ta in honom…hm stod HUR lugnt som helst i hagen o betade men när jag kom springande höll han nog på att få hjärtsnörp..in kom han iallafall tillslut!

Ja fy jag hörde om detta! Lider verkligen med den stackars familjen som är drabbad