God Morgon 5 december
God Morgon
Ännu en gång har man vaknat upp till detta mörker…
Ny dag på jobbet känns ändå rätt okej faktiskt så det blir nog bra i slutändan :)

Go morron! Idag blir jag och barnen hemma. Inte pga sjuka barn..utan pga trasig bil. Trist! Men så är det när man bor på landet, ingen bil -då blir man hemma. Men jag tänkte passa på att städa lite och kanske baka också, sen blir det att ta en härlig prommis med barn och hundar och kanske Thimon får följa med.
Ha en bra dag allihopa!

God morgon. Ska väl bli sittande några timmar på lättakuten med sjukt barnbarn.Vi skulle ha fm.kaffe i stallet hade vi bestämt, får väl se om vi hinner det.Hoppas!

Morrn , idag regnar det igen *suck* ska köra sonen till dagis nu och sen jobb….
#1 jag tycker det lät ganska mysigt ändå 
sugen jag blev på att bara vara hemma och pyssla. Ännu trevligare hade det vart om det var riktigt vinterväder med ett få antal minusgrader och sol!

God Förmiddag!
Har just varit på utvecklingssamtal på jobbet. Nu skall jag byta om för att åka och kratta löv, har nog att göra med det resten av veckan. Tur att man kan ha en bra deckare att lyssna på samtidigt. Bäst att packa ed regnkläderna.

God förmiddag!
Just hemkommen från stallet. Blä för lera!
Idag är första dagen som ALLA barn är på dagis eller i skolan. Hur skönt som helst!
#2 Ja inte hann ni komma medan jag var kvar iaf. Det var ju himla synd! Vi hade behövt hjälpas åt att få in en ny bal på pallarna :-) Jag lyckades inte rubba den själv iaf.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
God förmiddag!
Plugga, plugga och plugga är vad jag ska göra idag. Ikväll blir det en sväng med dottern till termins avslutning på barngympan.
Snart ska jag äta lunch för att sedan åka till jobbet… Jobbar till 21:30 men det blir säker övertid för det brukar det bli på tisdagar…

#8. Beklagar. Skönt att det fick ske hemma, det är inget man ångrar.
# 8 Beklagar, ett tufft beslut att ta även om man vet att det är rätt känns det jobbigt.
#8 beklagar men du tog rätt bestlut för hästen skull
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

God middag!
Litteraturstudien om olika analysmetoder för ett par svingårdar är redovisad och det skriftliga är inlämnat - ytterligare en sak avklarade och lite närmare jollovet.
#8 Beklagar förlusten.
Wille ( I Learned From The Best) har visats i Holland idag på hingstpremieringen och han har gått vidare till i januari. 

Grattis Ellinor och Thiffany ….
God kväll!
En stressig dag på jobbet och sedan i väg till tandläkaren, det är bland det värsta jag vet men inga hål!
#14 Grattis! Då får vi se honom i januari.

Får gratulera Hanna till ditt lyckade besök hos tandläkarn ;-)

#14: Åh, vad kul! Jättestort grattis! Fortsätter att hålla tummarna … 
#14 Så skoj, super duper grattis! Håller naturligtivs tummarna
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Idag så kom då brevet jag väntat på sedan i september!
Min hingst kan nu titulera sig Hamras Hurricane RS 478, jippie!
#17 Tack! Det känns som en seger faktiskt. Jag har nästan tandläkarskräck…

#14 Grattis, verkligen jättekul!

Grattis till både Wille, Harry och det lyckade tandläkarbesöket. Jag ryser bara vid tanken på det sistnämnda. Hellre ännu en förlossning med sätesbjudning. Barnmorskorna är ju åtminstone snälla.
#8 Stackars dig, men pållan har det säkert bra där hon är nu.
#14 Grattis! Vi får väl se om det blir någon hollandsresa, för det vore ju jättekul att ha en svensk häst med där nere.
Ska natta äldsta dottern om en stund, sedan kolla in nya avsnittet av "House", han är ju inte värre än en del av läkarna på jobbet

#24 Vi väntar också på att "House" ska börja. så himla bra :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#8 jobbigt, tänker på dig…
#14 stort grattis vad roligt!
#20 Jätte roligt Johanna, grattis till dig med, lite i efterhand…
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
Tack alla… Egentligen är det skönt att få det ur världen då det har varit ett problem för mig i två år… Men det är orättvist att en häst som ÄLSKAR att springa inte blir bra… Hon har tävlat både i ponnytrav och hoppning, varit med på ponnykörningar och lärt folk att köra.