Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett13-bruks
Läst 1627 ggr
Ninnii
0

Vi vann :o)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var vi i väg till Säve utanför Göteborg för att köra våran första tävling för året med lagserien. Vi var 24st som skulle starta under dagen och Bill och jag gick ut som sista ekipage. När vi körde dressyren så kändes det så himla bra med vägar och hur Bill gick så jag tänkte att det kvittar vad det blir för poäng för det här kändes väldigt bra. Inte visste jag att det skulle räcka till en första plats. På32 straff alltså 118poäng vann vi dressyren. Sedan bar det av till precisions banan för att köra igenom 18portar. Det var en jätte klurig bana, men jag hade gått den så jag visste precis hur jag skulle köra. Jag visste att jag måste ha hög fart för att klara tiden. Det vra bara 2stycken innan som hade klarat grundomgången, så jag kände lite press. Men som vi körde, Bill var suverän så vi klarade grundomgången. Så blev det omkörning och det klarade vi utan att riva några bollar oxå. Efetr att allt räknats i hop så visade det sig att vi vunnit precisionen oxå. Gud så glad jag var, vi blev total 1:a!!! Sedan vann även vårat lag. Vilken underbar dag trots att jag ser ut som en kräfta.

Nu kommer jag aldrig tvivla på att jag har en minishettis, de kan de oxå trots sin storlek!

Ninnii
0

Min underbara Bill och vår groom Malin

Ninnii
0

Bergs 2 lag.

Hanna-D
0
[Nesslan]
0

Åh vad ni är duktiga! Grattis!

Annelie-P
0

Grattis! Det måste kännas kanon!

PP
0

Oj, vad roligt!! Och ni är ju inte bara duktiga utan väldigt tjusiga oxå! Vilken fin reklam ni gör för shetlandsrasen.

IdaT
0

Grattis!

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

Annette
0

Stort grattis, vad roligt Glad.

Är det några tävlingar på hemmaplan framöver?

VeronicaP
0

Stort Grattis :-)

Charlotte-Aveback
0

Jättekul! Grattis Ninnii! Glad

Kris_J
0

Så fina ni är och duktiga, grattis till segern!Glad

Veritas odium paretFörvånad

MariaP
0

Grattis!!!

Kul att ni gör så fin reklam för shetlandsponnyn!

icansson
0

Grattis! va duktiga ni är!!!

UG
0

118 poäng! GRATTIS! Det är mer än jag har fått, har 109 som mest. Ni är kanonduktiga. Videofilmade du? Du är ju redo för medelsvår! kram Ulrika

fuxar
0

Åh, Ninni gud så roligt!!!!!! Tänk vad användbar vår "lilla" häst är!!!! Stor GRATTIS kram på er/Gunilla.

Margareta
0

Grattis från mig också - jag blir alltid så glad när det går bra för shettisarna på tävlingsbanan!

På dom bara säger jag som är irriterad över regler i olika sammanhang där shettisen blir missgynnad.

Numer pensionär i Nynäshamn

runas
0

Grattis Grattis!! Jättekul att det gick så bra!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Ellinor Johansson
0

GRATTIS !!!

Vilka poäng, vad duktiga du och Bill ärGlad.

Ninnii
0

Tack alle sammans! Är så himla glad men kan knappt förstå det. Allt bara klaffade liksom! Bill var minst på 85cm men gjorde en enorm bedrift.

#8 Till helgen så har vi en jätte stor tävling på Skogsborg i Götene. Med både lätt klass och medelsvår med kval till SM. Där kommer maratonbanan för lätt klass vara på 13km. Så långt har vi aldrig tävlat på. Så vi får se om han klarar det Bill. Mne det kommer komma kuskar från hela landet. Vi ska få startlistan i helgen så då kan man kanske se om det är mer shettis ekipage med. Sen är det i Vartofta den 1augusti.

#114 Jag såg en väldigt älskad Corall oxå. Tyvärr missade jag ta kort när de tävlade. Men de töserna bara älskar han! Riktigt kul att han hamnade på ett så bra ställe.

Tack än en gång alla! Nu gråter jag igen, inget bra att vara gravidFlört

Johanna-Granberg
0

Stort grattis till kanon resultaten!!Skrattande

Annette
0

#19. Grattis till ytterligare en sak då Glad.

Götene, dit kanske man kan åka och titta om det inte är något arbete som måste utföras här hemma.

Ninnii
0

#21 Ja det tycker jagGlad

zettan
0

grattis jätte fint ekipage

JMax
0

Grattis!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

ThiffannyJ
0

Grattis!!

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Emma-Andersson
0

Grattis! Alltid kul att visa att shettisar är mer än söta.

Trine
0

Grattis ! Så roligt för er!

Stallmima
0

Grattis, vad kul  Glad

Dehlfimia
0

Stort Grattis till segern :)

AnnicaL
0

Grattis!

Jag såg allt när ni körde precisionen! Ni var helt klart grymma, vilket ju resultatet visar oxå!

tycker det är ännu mer imopnerande att Bill var så pigg i den värmen! Min lilla tjej tyckte det var varmt och känndes väldigt trög fastän vi startade mkt tidigare, när det inte alls hunnit bli så varmt! Ser fram emot att se er köra igen i Vartofta!

Grattis igen! Ny var helt grymt dukiga!!!!

Skrattande

Kraka
0

Supergrattis till er! Skrattande

UG
0

#19 Åh vad roligt att du träffade på Corall, han har fått en så härlig familj!

Jag tävlade maraton med honom när jag var några månader gravid. Det var inga som helst problem för mig! Jag hade ett "foglossningsbälte" i kraftig resår för att hålla stadiga höfter, komfortabel fjädring och en stadig ponny.

ingrid
0

Grattis!!

AnnicaL
0

#32 Jag kör i samma lag som Corall, han är verkligen jättefin! Och han tillsammans med sin duktiga lilla kusk fick en 4 plats i dressyren!

Hanna-D
0

Hojta till om ni ska upp till Johannesberg och tävla, kommer gärna och tittar Glad

jojjehanna
0

Många grattis!

Ninnii
0

#30 Vad kul att du oxå är med! Hojta till på mig när du är i Vartofta. Jag ser ut som en röd kräfta idag! Det var otroligt varmt. Ska tävla till helgen igen. Hoppas att det är lite svalare på söndagen då det är maraton med 3 sträcker. Det är lång sträcka för Bill och även de andra. Spännade att se om han fixar det!

Tack alla än en gång!

achibaldsminiatyrer
0

Grattis, Gud så roligt och vilket fint ekipage Skrattande

AnnicaL
0

#37 Jag ska hojta till!! Men annars känner du nog igen mej, jag är den som ser skitnervös ut!!! hahaha! Det är första gången både jag och min häst är med i något sånt här. =)

Lycka till till helgen! Håller tummarna för er!

Ahnna
0

Jättegrattis! Glad

Ni har inte möjlighet att komma på någon RKS-tävling framöver så man får se er?

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Sherlock
0

Grattis! Så roligt när shettisarna visar vad dom går för!

LovisaJacobsson
0

Grattis, vilken fin lite shettis du har!