Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 773 ggr
Charlotte-J
0

Fler hästar döda!

Nu har Åskan tagit 3 hästar även här i våra trakter. Bara 1,5 mil från mig hände detta i eftermiddags. Huga!

http://www.corren.se/ostergotland/motala/?articleId=4928490&date=&menuids=

Amor vincit omnia Kyss

AnnaLundin
0

huvva, det är inte riskfritt med dessa naturens urladdningar. men inte heller mycket man kan gör för att skydda sig heller,

powderpuff
0

Fruktansvärt. Var orolig för mina hästar idag för åskan var rätt nära här.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

sarahansen
0

Usch åskan e inge kul! Har haft åskväder nästan hela dagen men nu har det slutat mullrat..

Sasser
0

sitter på jobbet nu och är superorolig för mina hästar. Vi har ett förskräckligt oväder här nu som inte verkar vilja dra undan….

icansson
0

usch de e hemskt

Hovgarden
0

Ja vi hade i natt och jag kunde knappast sova, sprang ut mitt i ovädret, men hästarna stod lungt…

/Katja

~Stuteri Hovgården~  Löthaders travhästavel

Agrotekniker vid Biologiska Yrkeshögskolan

fuxar
0

Vilken urladdning det var här i natt! Backen vibrerade, en smäll slog ner här i närheten. Var otroligt skönt när jag räknade in alla hästar, och allt är lugnt igen!

AnnicaL
0

Vad otäckt!!!

Här har dom sagt att det kan bli åska imorgon… Får se om jag vågar ha dom ute om det skulle börjar mullra…

runas
0

Ja sånt är otäckt! Fast ingen garanti att ha dom inne heller, för nåt år sen slog blixten ner i gaveln på min kompis stall! Alla hästarna klarade sig som tur var men ändå…Rynkar på näsan

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//