Grattis Cicci och Bibbi
som kvalade till SM på körtävlingen i Götene i helgen och dessutom vann precisionen!
Bibbi 1998 Olivehults Ghost - Eastland Blue Moon - Eastland Silver Jubilee

Grattis Cissi!!!!

Åh, vad kul! Grattis Cicci och Bibbi! 

Grattis!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Häftigt!!!!!
STORT GRATTIS!!!
Grattis till den fina framgången!!

Whow! JätteGRATTIS. 

Grattis! Hur gick det för Bill?
Grattis! Bra jobbat!

Grattis!
Grattis
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Grattis!!!

Grattis!
Stort Grattis!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
Grattis! Vad roligt!

Så kul! Stort grattis!!
Jag var så himla imponerad av detta ekipage! Bibbi såg så himla fräch ut efter maratonen. En riktigt stark prestation!
#8 I dressyren gick det inte så bra för oss, vi slutade på 63straff och en 9/17plats. Han var inte alls med på noterna utan tyckte det var mest tråkigt. Sedan på precisionen så gick han jätte fint då kom vi på 4/17plats. På söndagen var det maraton och det var första gången som han gick en 3sträcker maraton bana. Asträckan var på 6750meter och den klarade han galant, han var supertaggad innan start. Sedan på sträcka D 650 meter(skritt) så klarade vi precis tiden. Sedan skulle vi strta stäcka E 4000meter(hinder) då taggade han upp sig igen. Men efter hinder 1 av fyra så började han bli trött. Här kommer hans liten het i vägen för han, vi kan inte ta det lungt mellan hindren då vi inte skulle klara hindren i så fall. Men han klarade sig hela vägen in till mål. Där slutade vi på en 7/17. Det tyckte jag var riktigt starkt av honom faktiskt. Minst av alla. Sedan kom vi på 9/17 totalt. Så jag är faktiskt mer än nöjd med han då jag inte än visste om han skulle klara maratonen överhuvud taget.
Nä nu ska jag inte kapa tråden mer!
#17 Grattis till din och Bills jättefina prestation, första maratontävlingen och ni kom 7 av 17! Bra jobbat!

#17. Det var väl jättebra! Grattis
.

#17: Grattis Ninnii! Ni var också jätteduktiga!
Stort Grattis till er!