Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 932 ggr
[ronja123]
0

God Morgon 7/7

Godmorgon

Är på jobbet,sista timmen innan sängen väntar,är segt denna sista timme.Vädret ser inte så lovande ut så det gör inget att gå och lägga sig.

Ska bara till dagis med sonen och rasta hundar och kolla av hästarna.

Ha en bra dag!!

ingrid
0

God morgon!

Igår var det fullt ös hela kvällen med simträning och sedan iväg till nästa stad för att gratta en kompis och titta på hästar av den större storleken, saknar ridning ibland.

Ikväll är det ringträning, vilket är första gången för Oppi. Hoppas hon sköter sig.

Vädret fortsätter vara grått, men men sol i sinne…Cool

Ha en bra dag!

Hanna-D
0

God morgon

Molningt även här. Sitter på jobbet och gör för en gångs skull dagpass Glad

Ha en bra dag!

#1 Lycka till!

Mulla
0

GoMorron!

Snart bär det av till jobbet! Jobbar till 14 ungefär.
Sedan ska jag bege mej hem för att jag och Andreas ska äta lite god mat idag! Vi firar 2års dag idag.!
Vet inte än om det blir hemma eller ute!

Om jag hinner ska jag även bege mej till Mammas affär och köpa lite glansgrejer och Schampoo till Gracia inför Valla i helgen!

Ha en trevlig dag!

ThiffannyJ
0

God morgon! Mulet, skönt! Regnat hela dagen i går.

Säger GRATTIS till min mamma Ella som fyller år i dag! Skrattande

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Trine
0

Gomorgon.

GRATTIS ELLA!Glad

Här är man seg efter o ha lyssnat på fågelbråk inatt..För lat för o kliva upp o tjasa iväg dom med.

Molnigt väder ,hoppas det är uppehåll iaf för jag ska städa ur ena stugan så gäster kan sova där i helgen..

shettismaffian
0

Här regnar det och är endast 16 grader varmt, visserligen behövs det regn men hua va trist det är och det blir så skitigt inne med barn och hundar som springer in och ut.

Idag är det begravning av Michael Jackson får man se om de visar nått på TV sen.

Ni får ha en fortsatt bra dag

Hanna-D
0

#6 Om det gör? Skojar du? CNN nonstop och TV4 skulle visa från tvåtiden och fram till midnatt. Finns inget annat på TV just nu…

shettismaffian
0

#7 Ahh du har rätt, hade inte kollat dumburken innan men nu ser jag.

Stor grej

polgara
0

God kväll!!!

Idag har det varit full rulle här. Håller på o byter stall, så idag har vi kört alla grejjerna till det nya o kollat staketena i hagarna, kommit fram till att inget är shettisanpassat, blir till o börja stängsla om innan vi kan köra dit hästarna.

Vädret är konstigt, ena stunden skiner solen o i nästa åskar det som bara den o regnet öser ner.

Ska kika lite på Michael Jacksons minnes cermoni ikväll. Har dessutom öroninflammation o höger öra värker som 17, får ringa vårdcentralen imorgon bitti igen, var där i fredags o fick droppar.

Ha en trevlig kväll allihop!!!

icansson
0

God kväll!

Varit en lugn dag min sambo fyller år idag så blir lite mysfika när han kommer hem från jobbet.

Hästarna mår bra o lilla Tindra växer för fullt.