Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 277 ggr
Annette
0

God Morgon 7 december

Idag är jag hemma med Cecilia. Hon är helt okej nu, men får ta en dag hemma ändå. Det var tydligen något annat än magsjuka, skönt.

ElisabethA
0

Godmorgon!

Tenta imorgon, så dagen kommer att spenderas med näsan begravd i böckerna…

VeronicaP
0

Morrn , lika grått idag igen och som vanligt har de kört och smällt ute på E6:an här mellan snapparp och Halmstad så nu är det milslånga köre utanför oss igen hm tur man vet bakvägarna så man kan komma ut , inte lätt på våran lilla väg..

Anette
0

God Morgon!

Här är uppehåll!!! Och jag kan faktiskt skymta lite blått mellan molnen.Glad Ska ut och pyssla om pållarna lite nu. Sedan är det städning på schemat….Ikväll ska vi på kalas för våra flickor, innan det är dax att jobba en natt igen.

#0 Gott att Cissi är OK igen!!! Hade varit trist at missa hoppningenRäcka ut tungan

Sehvrin
0

Godmorgon

skolarbete första halvan av dagen sen ska jag åka upp till Stockholm och hälsa på min syster och vi ska julhandla imorgon =) åker tillbaka hem på lördag

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Annette
0

#3. Ja, nu är hon i toppform igen.
De skall galoppera på ridskolan. De skall ha Flash, en häst modell stor, på lina med en gjord med handtag på. Sedan skall ungarna få testa galopp. Han går ju på ridlärarens kommando, så de behöver bara "åka med". Cecilia har galopperat hemma, men då har ju jag fått "galoppera" bredvid, flämt. Tur man har shettisar.Flört

Hoppat småhinder har de gjort. Förra gången red hon en liten rackare som kastat av ungarna på löpande band. Jag sprang bredvid när hon hoppade, han prejade mig hela tiden, så jag fick hoppa högre än hästen. Pust, vilken träningsvärk jag fick.

Annette
0

#3. Jag pratade just med Cecilia om er. Hon undrade vad ni heter. Anette och Roger, svarade jag. Kan man heta Piroger, frågade hon då. Glad

Anette
0

#6 Hahaha ,söta unge!!!!Skrattande Javisst ja, det va galopp (inte hoppGenerad) de skulle testa idag-kul!!

Måste börja träna barnbarnet snart, så jag oxå får lite motion…Flört

Annette
0

#7. Var det inte ett barnbarn till på väg?

Anette
0

#8 Jovisst!!Glad Runt årskiftet!!! Fast det ser ut som om det kan bli när som helst nu…..

Annette
0

#9. Spännande! Glöm inte meddela här när hon/han kommit.Flört

Anette
0

#10 Det kan jag nog int låta bli!!!Glad

bonde
0

God förmiddag! Glad 

Ute lyser julstämningen med sin frånvaro. Inomhus blommar hyacinterna, doften från dem är en liten påminelse om att snart är det JUL.

Pyttis
0

Gomiddag!

Strålande sol och +8! Så då har jag varit ute och tömkört 2 (en för senare inkörning) den andra i lite "tanke och motionssyfte". De andra ska också få sin beskärda del men på agilityhinder, så får jag OCKSÅ lite mer motion och omväxling. Gäller ju att passa på när det inte regnar!Glad

AusaBausa
0

God middag!

har lunch just nu o kollar läget på iFokus. har varit i kyrkan med jobbet o lyssnat på en julsaga…mysigt med lite julstämning…

Grått o kallt här annars..

RebeckaSvensson
0

God middag!

#1 Lycka till på tentan, jag håller tummarna!

Idag bär det av hemåt :-) Skulle börja med vårt grupparbete 8 imorse bara för att bli klara så fort som möjligt så jag kunde åka hem. Gissa vad som händer… Jag lyckades försova mig och vaknade 9. Typiskt när de gör det bara för min skull… Klara är vi iaf nu och jag håller på att boka min biljett och ska packa, vilket jag eg skulle gjort i morse innan skolan…

Ha en bra dag, allihopa!

Charlotte-Aveback
0

Halloj!

Håller på att jobba undan det sista för dagen. I eftermiddag skall jag och min sambo åka ner till Holland över helgen. Han är från Holland så vi skall ner och besöka hans familj, så här lite innan jul. De har det minst lika milt och grönt som vi - fast där är det ju mer brukligt vid den här tiden!

Vi hörs på söndag kväll när vi är hemma igen! Cool