Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettavel
Läst 397 ggr
sanne
0

I DAG HÄNDER DET !!!

Idag kommer han, Southley Bilberry. Vi kommer att få äran att hålla honom på station 2007, och idag kommer han hem från Danmark direkt till oss. Vi är så glada  för att få ha honom hos oss, vi tror att han kommer komplettera JOZO , så stoägare har 2 mycket fina hingstar att välja mellan, båda med fint Marshwoodblod o goda egenskaper.

Hoppas att ni som är intresserade av Bilberry hör av, mer information kommer finnas på vår hemsida www.sollidensshetland.se, kommer uppdateras under veckan, med mer info om Bilberry

Vi är så glada o tacksamma, Tack Anne o Ben.Skrattande

Charlotte-Aveback
0

Grattis! Vad spännande med en ny hingst! Lycka till!

Anette
0

Åh va roligt Sanne!! Jag förälskade mig i bilden av honom så fort jag såg honom..:) Han är så vacker!! Grattis o Lycka Till med honom!!!

RebeckaSvensson
0

Grattis och Lycka till!

zettan
0

Skrattande Zettan blir nog kär med en gång sanne eller vad tror du?

sanne
0

Zettan är ju bara kär i JOZO…. hihi..

VeronicaP
0

Grattis, är han visad i Sverige någon gång?….

Milla
0

grattis till en ny hingst

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

thira
0

Grattis till nytillskottet!! En riktig läckerbit!

sanne
0

Tackar.. Han är ej visad i Sverige, men vi kommer att visa honom till våren. Han är godkänd iEngland o Danmark, vi hoppas han kommer passa de svenska stona också, kul med en skimmelhingst, det finns ju inte så många här i landet.

VeronicaP
0

Vad bra då får man se han på Grevagården då live alltid kul att få se hingstarna på riktigt om man säger så *ler*…

zettan
0

#5 hihi tror nog att zettan kan vara lite otrogen nästa sommar :/ tihi

Zebben
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det denna kille? Jättefin! En ponny i min smak OCH färg. Skrattande

Zebben
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mycket snygg! Är han inte till salu längre? Räcka ut tungan *vill ha* Skrattande Vart fanns han när jag letade parkompis till Zebben?? Fast är han lite för liten.

kacka
0

JÄTTEGRATTIS!!! Hoppas han är lika läcker som han ser ut på Annes sida…!

sanne
0

#12,13 hmm han är riktigt fin, ja det är han på dina kort, kan inte tänka mig annat. Han står just nu o mumsar hö i stallet, han o Jozo har "pratat" med varann hela natten, vissa vill nog inte ha konkurans…

Men jag måste bara säga tack en gång till till Anne o Ben. Han är bara så läcker o go. Vi ska ta väl hand om honom !!

Madelene_Udd
0

Jättekul!!!

Toppen att han skall visas fram också….. Det är alltid kul att se vad den svenska nämnden tycker…. Hoppas att han går bra, då kommer jag med Ella….

Häls Madde

Angel
0

#14 Var finns dessa bilder? Vill också se..

Cattis
0

Dels på Jäboruders sida och på Abildores, de som ägde honom innan Anne.

www.abildore.dk

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Ahnna
0

Han är urläcker! Jag har verkligen blivit kär i skimmelfärgen på sistone, skulle ge MYCKET för att få betäcka med honom! (Bara jag hade ett sto som passade…)

Glad

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

jullan
0

Såååå avundsjuk på er!

sanne
0

Han är verkligen läcker kan jag sägaGladjust nu något lerig… Han kommer att finnas på station utanför Borås nästa säsong,

de som vill är välkomna att hälsa på o titta på både honom o Jozo , vill ni ha mer info om honom så hör gärna av er.

Denna kommentar har tagits bort.