Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 585 ggr
AnTeX
0

VARNING!!!!! för er som använder msn!!!

ifall ngn skulle skicka den HÄR länken klicka inte på den den kommer via msn isf .. http://pictures4fun.info/index.php DET E VIRUS!!! strunta i länken det är inte din kompis som har skickat med flit det är den som har klickat tidigare på en annan länk som den har fått så sprids det vidare så KLICKA INTE ifl ni skulle se den

KLICKA INTE     [ifl ni nu inte vill ha virus]

(http://pictures4fun.info/index.php)

susanne-s
0

Tack, usch vad tråkigt det är med virus och andra tråkigheter. Tack AnTeX!!

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

AnTeX
0

Ingen Orsak:D

moa
0

Okej, tack för att du sa det. Jag hade klickat annars. Om jag inte redan har gjort det. Är expert på att fixa virus till min datorFundersam

[Karro]
0

men hur lätt är det att veta att det är virus….. man blir ju så nyfiken om någon skickar en länk :)

Charlotte-Aveback
0

#3 & 4: Det är just den här nyfikenheten som gör att så många blir drabbade … Flört

[Karro]
0

ja precis det är ju så :)

Puzzel
0

Tack för tipset är tyvärr också en sån där nyfiken godtrogen sak som öppnar det mesta som skickas och som sen får köra hundra antivirus program på datorn.

FredrikN
0

är en sk hoax. Är igentligen mer irriterande än ett virus.

FeliciaS
0

Tack för uppmaningen!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Hanna-D
0

Hur blir man av med dem då? Min klåfingriga lillebror öppnade en länk som skickades via MSN, dock inte med samma adress som ovan.

Peppe
0

AAAH!!!! JAG HAR KLICKAT!!!! Jag visste inte!!!! Den kunde inte öppnas för datan blockerade men kom det ändå??? Vad händer? skickas den till alla på min lista? Hatar sånna virus!!!

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

AnTeX
0

MEN JAG SA JUE KLICKA INTE!!!

steffy
0

tack för att du varnar. det är bra att någon är vaken(jag är inte så vaken) Glad

Peppe
0

Ja men herregud ja klickade ju inte här…de va för nån dag sen jag fick länken på msn av Peppes förra ägare! Trodde ju det va bilder på honom eller nåt…

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

divansson
0

ja glck på den skiten.. :P   Innan jag såg deta inlägget.. :/  synd nog!… om du klickar endå är de bara att gå in på msn´s hemsida och gå in på "installera/reparera Msn"  då blir de bra igen…!