Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 531 ggr
Charlotte-J
0

God morgon 8/12!

Kolsvart och 7,5 grader varmt. Vad är detta för väder? Det kunde väl komma lite snö och bli lite kallare nu så att det blir lite ljusare och man slipper all lera.

Annars en helt vanlig dag med samma gamla vanliga aktiviteter Flört

Amor vincit omnia Kyss

Annette
0

Jag klagar inte över värmen. Det känns mindre i plånboken när elräkningen skall betalas.

Skall fortsätta med löven, undrar hur det går i blåsten.

[Anna-N]
0

Jag klagar inte heller över den sk. vintern men bara man slapp regn och lera så vore det helt perfekt.

God morgon alla o med hopp om en trevlig fredag! Glad

thira
0

Godmorgon! Det regnar och blåser (som vanligt). Håller med #1 om elräkningen, men vill gärna ha lite vitt och frost till jul iaf!

cinna
0

Ungarna friska och krya och jag sitter på jobbet.Oskyldig

Daladis
0

Godmorgon! Samma trista gråväder och lera upp till fotknölarna när man leder ut hästarna…. Även om jag hatar att skrapa is på bilrutorna, så lääängtar jag efter minusgrader nu!

Idag ska jag äta julbord! MMMmmmm

Linnah
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Jag är hysteriskt stressad på grund av att vi har mängder att göra på jobbet, och att jag dessutom måste lämna in alla uppgifter för fotokursen på fredag nästa vecka och bara har 2 bilder än så länge som går att använda.

Fotade iaf syrran igår, och det blev rätt bra tyckte jag själv.

RebeckaKihlberg
0

God förmiddag!

Sitter som vanligt på jobb…massor att göra. Ikväll blir det julfest här..vilket enligt rycktena brukar bli grymt roligt..så det ser jag fram emot. Får väl se hur mycket människa jag är när jag stiger upp i morgon.

Milla
0

god middag har precis varit iväg med sonen hos distrikssköterskan pga nageltrång. Trist väder. Ska inte göra så mycket idag mer än leta efter Berras grimma som ligger någonstans i hagen……………

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se