Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 13-bruks
Läst 2033 ggr
Anna-karinS
0

Körtävling i Sala 1 Agusti!!

Hejsan!

Salaortens ryttarförening (Sorf) anordnar den 1 agusti körtävlingen Silverhästen. Propp finns på ridsportsförbundets hemsida eller på WWW.sorf.nu, gå in på fliken för körning. Det blir körtävling i LB Precision och dressyr för ponny, häst och kallblod. Licens krävs.  Anmälningstiden går ut den 12 Juli. På fredagskvällen så blir det kuskfest för kuskar, grooms och funktionärer. Se Info på Sorfs hemsida.

Kom och var med,

Hjärtligt välkomna!!

Ahnna
0

Kul! Lite frågor bara…

Var man tvungen att vara medlem i Sorf, eller hur var det?

Ska ponnyn ha mätintyg?

Skor behövs väl inte eftersom det inte är maraton? *fundersam*

Licensen som krävs, vilken är det? Lokal, antar jag, men vill dubbelkolla. Flört

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Anna-karinS
0

Hejsan!

Nu har jag ringt och kollat upp dina frågor.

Tävlingen körs enligt TR som finns på svenska ridsportsförbundets hemsida. Skor krävs och mätintyg. Men man behöver inte vara medlem i sorf. Det är en Lokal tävling så då är det  lokal licens eller som det stod på på ridsportförbundets sida, ryttarlicens.

Jag hoppas att du kommer det är alltid kul med shettisdeltagare!!!

Ahnna
0

#2 Skor krävs väl bara i maratonmomentet, så det ska ju inte krävas om det bara är dressyr och precision…?

Tyvärr kan jag inte komma i vilket fall som helst, eftersom min ponny saknar mätintyg. (Jättesynd, jag hade gärna varit med! Glad) Förhoppningsvis lyckas vi få till ett nästa vinter, när klubbarna här har mätdagar, men det är ju då det. Obestämd

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Anna-karinS
0

upp!

Anna-karinS
0

Anmälningstiden går snart ut om någon är intrsserad av att vara medGlad.

Norrveda
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har anmält och kommer med vårat ponnypar Norrvedas Corint och Norrvedas Corect, iofs inte shettisar Flört utan korsningar russ/new forest.

Anna-karinS
0

vad kul! då ses vi där, jag kommer att vara funktionär.

JoannaHaake
0

Passa på att anmäla det är sista dagen nu.