4 SALE: Bett 10,5
1.Tvådelat tränsbett med små ringar (55 mm). Tjocklek ca 15 mm. Ihåligt (= lätt). Pris: 50 kr
2.Globus tredelat med tungfrihet och fasta små ringar (ca 55 mm). Tjocklek ca 12 mm. Pris: 100 kr
3.Tredelat med normalstora ringar (65 mm). Tjocklek ca 12 mm. Pris: 50 kr
4.Globus tredelat mässingsbett med normalstora ringar (65 mm). Tjocklek ca 14 mm. Pris: 50 kr
5.Järnbett. Lär smaka gott för hästen när det rostar. Normalstora ringar (65 mm), tjocklek ca 14 mm. Helt nytt. Pris: 50 kr
6.Happy Mouth med äppelsmak. Små ringar (55 mm), tjocklek ca 18 mm. Som nytt. Pris: 100 kr
7.Tredelat bett klätt med grön plast. Normalstora ringar (65 mm), tjocklek ca 16 mm. Pris: 100 kr
8.Mjukt gummibett med stora ringar (75 mm), tjocklek ca 15 mm. Inga bitmärken. Pris: 30 kr
Paketpris kan göras vid köp av flera bett! Kan exempelvis levereras på Rockelstad, i annat fall tillkommer frakt. Byte mot bett i storlek 8,5 och 9,5 kan vara av intresse.
Pernilla e-post: granje@tele2.se

Hej. Jag vill köpa bett. Kommer du till hagmyren?
petra

#1 Åh, jag har inte bestämt mej än… Just nu lutar det åt inte, men jag hinner ändra mej många gånger innan helgen.
Men du kan pm:a/mejla om vilket/vilka bett du är intresserad av så kan jag hålla på det/dem tills vi träffas. 

PERNILLA!! Ta med dom till Rockelstad!!!! Jag köper dom sista betten!!

#4 Okej!
Dyker upp som värsta gårdfarihandlaren på Rockelstad. 

Men Marie, jag vill ju köpa det gröna bettet
Pernilla, det kan vi alltid diskutera på fredag kväll….