Bilder Hudiksvall
Jag tog massor av bilder i Hudiksvall igår, några finns att se här>> för den som är intresserad :-)
Maila mig om du är intresserad av ngn bild.

otroligt vackra kort.

Jenny: Katalog nr 15 är bedårande!
Är det din JR Velvet Revolver?
#1 tack :-)
#2 nej, det är vackra Skärgårdens Margurite :-) jag hade inte med mig några hästar, ganska skönt att bara ha tid att fota alla vackra hästar :-D
Vilka fina bilder du har tagit, kul att se på när man inte har möjlighet att åka själv.

underbara bilder !
vet du om någon är på Naömie V´t Vrij ?? o hennes hingst föl ?? jag känner liksom inte igen henne… kommer du till Nossebro o fotar sen också ?? vore ju kul m så fina kort på hingstarna där också…
#4 tack :-)
#5 Tack :-) Bild 9 och 10 är nog Naömie, har fler men orkar inte redigera mer nu, har typ kramp i hela högerarmen *asg* Har garanterat på fölet också, men vet inte vilken av bilderna som är på honom.. Eventuellt så åker jag ner till Nossebro, och Strömsholm :-D
#5 Bild 81 och 82 är Naömies föl, och bild 83 är Naömie igen.

Jenny
Är 84 och 85 min Fantast? Har du fler på honom?
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

#5 Bild 81,82 är på Nexus bild 83 är också på Nomi.

#7 oj då såg vi st att vi skrivit samma, missade det..
#8 ja, det är nog Fantast :-) Ska kolla om jag har fler, men det blir nog senare :-)
Fina bilder, men kan du inte skriva under vilka det är så man kan vet vilka det är man gillar?

tack så mkt "!
#12 jag vet inte själv vilka alla är, ska fylla i de jag vet identiteten på men har inte orkat det idag :-)
Jag hade ingen katalog tyvärr..
Kanonfina bilder Jenny! Vad fick du tag på för objektiv?
Men vilka FINA bilder Jenny!!!!!!!!!! Jag mailar dej, vill köpa bilde. Gunilla.
tack Eva :-) Slog aldrig till på ngt nytt objektiv, kör vidare på mitt Nikon 70-300 4.5-5.6 VR som jag fick i födelsedagspresent :-D Men när jag blir jätterik
så blir det ngt ljusstarkare :-)
#16 Tack Gunilla! Roligt att du tyckte om dom :-D
Jag har också massor av bilder men det tar nog tyvärr tid innan de hamnar på min hemsida…

#19 du kan väl skriva ett inlägg här när du fått upp bilderna på din hemsida. Vill gärna se om någon av mina hamnat på bild.
#20 ska göra det!
Har lagt ut fler bilder :-)