Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1144 ggr
JennyR
0

Bilder Hudiksvall

Jag tog massor av bilder i Hudiksvall igår, några finns att se här>> för den som är intresserad :-)

Maila mig om du är intresserad av ngn bild.

jm.rehnman@telia.com

zettan
0

otroligt vackra kort.

Charlotte-Aveback
0

Jenny: Katalog nr 15 är bedårande! Glad Är det din JR Velvet Revolver?

JennyR
0

#1 tack :-)

#2 nej, det är vackra Skärgårdens Margurite :-) jag hade inte med mig några hästar, ganska skönt att bara ha tid att fota alla vackra hästar :-D

maria-s
0

Vilka fina bilder du har tagit, kul att se på när man inte har möjlighet att åka själv.

sanne
0

underbara bilder !

vet du om någon är på Naömie V´t Vrij ?? o hennes hingst föl ?? jag känner liksom inte igen henne… kommer du till Nossebro o fotar sen också ?? vore ju kul m så fina kort på hingstarna där också…

JennyR
0

#4 tack :-)

#5 Tack :-) Bild 9 och 10 är nog Naömie, har fler men orkar inte redigera mer nu, har typ kramp i hela högerarmen *asg* Har garanterat på fölet också, men vet inte vilken av bilderna som är på honom.. Eventuellt så åker jag ner till Nossebro, och Strömsholm :-D

JennyR
0

#5 Bild 81 och 82 är Naömies föl, och bild 83 är Naömie igen.

susanne-s
0

Jenny
Är 84 och 85 min Fantast? Har du fler på honom?

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Maddengen
0

#5 Bild 81,82 är på Nexus bild 83 är också på Nomi.

Maddengen
0

#7 oj då såg vi st att vi skrivit samma, missade det..

JennyR
0

#8 ja, det är nog Fantast :-) Ska kolla om jag har fler, men det blir nog senare :-)

Linnah
0

Fina bilder, men kan du inte skriva under vilka det är så man kan vet vilka det är man gillar?

sanne
0

tack så mkt "!

JennyR
0

#12 jag vet inte själv vilka alla är, ska fylla i de jag vet identiteten på men har inte orkat det idag :-)

Jag hade ingen katalog tyvärr..

Sasser
0

Kanonfina bilder Jenny! Vad fick du tag på för objektiv?

fuxar
0

Men vilka FINA bilder Jenny!!!!!!!!!! Jag mailar dej, vill köpa bilde. Gunilla.

JennyR
0

tack Eva :-) Slog aldrig till på ngt nytt objektiv, kör vidare på mitt Nikon 70-300 4.5-5.6 VR som jag fick i födelsedagspresent :-D Men när jag blir jätterik Oskyldig så blir det ngt ljusstarkare :-)

JennyR
0

#16 Tack Gunilla! Roligt att du tyckte om dom :-D

jojjehanna
0

Jag har också massor av bilder men det tar nog tyvärr tid innan de hamnar på min hemsida…

Maddengen
0

#19 du kan väl skriva ett inlägg här när du fått upp bilderna på din hemsida. Vill gärna se om någon av mina hamnat på bild.

jojjehanna
0

#20 ska göra det!

JennyR
0

Har lagt ut fler bilder :-)