Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 597 ggr
AnnaLundin
0

Utställningssugen!!

Erkänner härmed att jag är jättenyfiken på hur utställningssäsongen ska komma att se ut, med datum, platser och domare… Tycker det är så trist att behöva väääänta på denna info! VIll veta NUUUUU :P

(med en släng av ungdomlig otålighet)

RebeckaSvensson
0

Håller med om att det ska bli kul när utställningssäsongen börjar igen. Efter ett år utan att ha visat mina pållar så ser jag fram emot det igen :-) Fast jag väntar till sommarutställningarna innan jag ska visa mina egna. Tror det räcker med att ev hjälpa till när det är vinterutställningar, för kallt för mig då…

VeronicaP
0

usch nä jag längtar inte ännu , jag har ju precis börjat min semester ;-) från tävlingar och utställningar ju *ler*

RebeckaSvensson
0

Har haft semester från utställningarna i år och det har verkligen varit skönt att inte visa nga egna, utan bara hjälpa till. Men, nu börjar jag faktiskt längta dit :-)

sanne
0

Håller med dig Anna, tycker det är väldigt långt till det börjar igen, vill oxå se var/när alla utställningar blir och vilka domare vi får visa för i årGlad

Annette
0

Väst har klart med Vartofta. Den blir 3 mars med Ronny Johnsson som domare.

susanne-s
0

jag är också jättesugen och har faktiskt redan anmält till första!!! jag är en toka jag vet, men det är ju så roligt!

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Miija
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är också sugen…men med fruktan.  Generad

Jag har aldrig ställt en häst och känner mig osäker på hur jag ska kunna göra pållan till rätta. Sedan kan jag inte ställa själv så det göt det ännu svårare…(kan inte springa)

Men jag skulle vilja åka med gammeldamen…

Johanna-Granberg
0

Nords utställningar ligger ute på hemsidan. Domare till alla är dock inte klart än. Skrattande

Ahnna
0

Men jag kollade ju nyligen Nords hemsida…? Hittade inga utställningar. Måste kolla igen!

Nya damen kommer - om allt går vägen - på onsdag, så jag är supersugen på att ställa ut henne och "visa upp" min nya mysboll! I alla fall vill jag åka iväg med henne i sommar, när björnpälsen har släppt… *längta*

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Annette
0

#9. Titta under rubriken "Utställningar".