Utställning i Hudik.
Jag har precis kikat i katalogen för utställningen i Hudik, och nu undrar jag om någon vet vilken tid det börjar, och hur man skall kunna veta vilken tid ens klass startar.
Antar att klasserna är uppdelade mellan två domare, och hur har dom då i sånnafall delat upp klasserna?
Jag har några som vill komma och kika, men dom vill bara dit och kika på klass sex.
För senaste info om min lilla skrutt Pockis besök min Blogg

Har du fått katalogen eller tittat i den på nätet?
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
Jag har då inte fått någon katalog än! Har bara sett anmälningslistan som ligger på hemsidan, så jag har ingen aning om när det börjar eller i vilken ordning klasserna går!
Hoppas verkligen katalogen kommer snart, så man kan planera!

Ja, starttid och klassordning står i katalogen som utställarna får hemskickad.
Jag skulle tycka det vore bra om den informationen alltid finns på nätet också. Det kanske kan locka folk till att komma som publik åtminstone en del av dagen.
Jag har ingen pålle anmäld = får ingen katalog men ska "jobba" på utställningen…
Hade varit väldigt roligt o veta vilken tid jag ska vara där…

Vi måste tyvärr stanna hemma och kommer inte alls, tyvärr 
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

# 6 Ring mig så får du info om dagen och tiderna

Katalogen kom idag
#9 Å, äntligen! Hoppas jag oxå fått den.
Är lite nervös eftersom jag ska visa två hästar och dom går för olika domare, tänk om dom skulle lyckas gå ungefär samtidigt, och jag som inte har någon hjälp
. Får kolla när jag kommer hem!
Fick ingen katalog jag heller, o inte någon info om när typ mätningen var heller….tycker det kan informeras lite bättre nästa gång. samma när man kom till platsen, ingen visste någonting om något. Fick springa som en tok fram o tillbaka för att leta folk man inte hade en aning om vem det var man letade efter…
o ett "Välkommen" vore trevligt istället för att man nästan fick ursäkta sig att man kom på er utställning. Fler än jag som kände så…. kul ändå att ni anordnar utställningar, men lite gladare miner o bättre organiserat nästa gång är väl ett tips från några som var där åxå med shetlandsponnyer, kanske inte lika fina som vissa, men ändock…
(får väl rejält med mothugg nu, men varsågoda…det var bara min lilla åsikt om det hela.)
#12 Tycker det är bra med dina åsikter, det allra bästa vore om du tog och skickade ett mail till utställningsansvarig så denne får reda på dina åsikter också så att de går att förbättra till nästa gång
Angående katalogen så kan vi bara be om ursäkt att du inte fick den, vi hade problem med adresserna och jag satt uppe på eniro och hitta och letade efter allas adresser halva kvällen och det måste ha blivit fel där, ber verkligen om ursäkt
Hoppas verkligen att du tänker fortsätta att ställa ut din shetlandsponny för det ska vara roligt med våra shetlandsponnyer.
MVH Johanna