Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1140 ggr
Joystick
0

Prisvärda elaggregat

Mardrömsdag idag..Släppte ut katten i morse å då gnäggade Pegasus.. Gick till hagen för att se om vattnet va slut eller nåt sånt..

Såg inte Mini (Joystick Diablo) så jag sprang in i stallet.. Ingen Mini där heller.. ut och skramla med godishink.. 

Rusa in och väckte sambon. Å ringde till jobbet och sa att jag inte skulle komma.

Sambon åkte iväg med bilen och jag tog permobilen och åkte upp till grannarna och ropade..hittade ingen häst. Samtidigt som Stefan åkte upp till ridskolan eftersom Sofia inte hade kaos hemma hos sig..

Å lilla Joystick monstret hade då knatat/sprungit upp till ridskolan. Där finns inte en häst just nu lilla herrn stod inne i stallet och sov men blev jätteglad när husse kom

Så helt klart.. Nu ska vi investera i nytt elaggregat.

Vi har ca 1 ha hage att stängsla in. Å vi har järntråd..

Vad rekommenderar ni för aggregat helst under 2000 kr

Anna-Carin

[lindatornerup]
0

Hööks har prisvärda och bra agregat, även Börjes har mycket bra elagregat i olika prisklasser. Jag drar flera linor , paralellt med ström i . Det har funkat bra till mina shettisar. Välj också ett agregat med längre strömvidd än din hage, då blir strömmen starkare i linorna. Hoppas du fick lite nyttiga tipsCool