Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 726 ggr
ingrid
0

God morgon 20 juli

God morgon!

Lite seg såhär på morgonen efter att haft tvillingpojkar på 2 år på besök i helgen. Massor av folk på semester så det är väldigt tyst här på jobbet.

Till helgen blir det SSM, tur att jag anmälde för nu när Smulan blev skadad (läker jättefint) så kan hon ju inte åka på treårstest, så då behövde jag inte välja mellan häst- eller hundaktivitet. Nu blir det hund (med brasklappen att Xia inte lägger sig och fölar, men ser lugnt ut än, peppar, peppar…).

Ha en bra dag!

Milla
0

God morgon vet jag inte, har inte sovit mycket i natt. Fick ett mycket tragiskt besked i går kväll vid 22,30 att jag inte längre har något jobb då vårt hjärtas kropp inte orkade längre utan somnade in vid 20 - tiden i går.Gråter Mycket mycket tragiskt och stor sorg men samtidigt en oerhörd lättnat för nu vet vi alla att hjärtat får frid.

Så jag ska väl snart ta och köra till arbetsförmedligen och sätta upp mig som arbetsökande.

Tur vi inte har köpt vår gård ännu, jaja nytt jobb lär det ju bli men jag ska väl ärligt säga att jag inte är supernellad att söka nytt. Blir det inget jobb så får jag väl börja plugga på heltid igen men det känns inte heller som en jätte rolig ide.

Hoppas ni andra får en bra dag i allafall.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

icansson
0

1# beklagar hoppas det löser sig för dig!

ingrid
0

#1 Beklagar sorg och förlust av arbete

VeronicaP
0

#1 Millan beklagar verkligen sorgen , förstår att det känns hårt . samtidigt slipper h*n ha ont mer. Jättekram på dig.

[lindatornerup]
0

Hej Camilla. Usch vad sorgligt, men har man så ont så är det nog, trots allt skönt att få vila in. Om du mitt  i sorgen är intresserad av att jobba som personlig assistent, så kan du höra av dej till mej. Jag kan förmedla , via en nära bekant som arbetar med detta.  Sköt om dej , Linda

Milla
0

Tack alla, ja sorgen är ju stor men detta var väntat. Även om man är förberedd på det så kommer det ändå som en chock. Mina tankar går till familjen och jag vet med säkerhet att vännen nu spelar fotboll och lyssnar på musik där bortom andra sidan utan smärta och utan ofrivilliga rörelser och det glädjer mig i allt detta att äntligen äntligen finner vännen frid!

Att mista ett jobb ja det är ju tråkigt men att mista ett liv är så enormt mycket mer. Jobb kommer och går och det går väl egentligen ingen nöd på mig, jag kan ju börja plugga på heltid igen.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Hanna-D
0

God kväll

En underbar dag, har egentligen haft semester i ett par dagar nu men blev extrainkallad så idag har jag haft min första semesterdag - underbart! Fyra veckor kvar, vad ska man hitta på?

#1 Så tragiskt, beklagar er förlust.