God morgon 11/12!
Ännu en lerig dag med + grader. För att vara exakt så har vi + 6 nu. Full storm är det också men då kanske det kan torka upp lite. Måndag betyder trav ikväll för min del, är inte så upplagd för det i det här vädret.
Amor vincit omnia 
Har ung. samma väder och grader här som hos Dig Charlotte! BLÄ.
Ska börja med en sväng till sadelmakaren för mindre justeringar, sedan hämta mer mat (hö) till godingarna. Hoppas att slippa regn när höet ska hissas upp från traktorskopan till skullen. Har varit problem denna höst ändå med fukten som slagit ut delar av höbalarna.
God Morgon!
Trist och mörkt är det ute men jag läste på aftonbladet att det ska bli snö nästa vecka!! woohoooo
God morgon!
Idag är det dax att börja julklappsköpandet. Hoppas det går som en dans (önsketänkande).

Vilken blåst! Jag skall fortsätta med löven på jobbet idag också. Om det blir snö vill jag att det skall vara klart. Frågan är hur det kommer att gå idag.
I kväll har Cecilia luciaspel i skolan.
God morgon!
Jag sitter hemma med över 39 graders feber…hur tråkigt som helst! Har varken tid eller lust att vara sjuk just nu. 
Godmiddag!
Precis som hos Charlotte så har vi +6 grader och full storm. +REGN!! Kan det bli sämre:(!!?? Jag har hållit hästarna inne lite nu på morgonkröken och följde med mina barn på en bowlingutflykt med skolan. Nu ringde precis skolan och sa att ett av barnen blivit sjukt så det är bara att åka och hämta:(
Annars rullar livet på med barn, hästar, arbete och studier. Det är ngt tungt just nu…. Men det finns dom som har det värre, bara att inse att livet är så här ibland:)
Ha en bra dag alla glada web-vänner!!!

God middag!
Tillbaka i Uppsala igen efter en händelserik helg hemma med hämtning av häst och barndop. En redovisning och en tenta på torsdag så jag vet vad jag ska syssla med efter dagens föreläsningar…
#5 Krya på dig!
#2 Bara det väntar med att snöa tills nästa tordag så är jag nöjd. Så jag hinner hem först.
Jobb jobb jobb…har tok.mycket att göra nu under julen, känns som om det kommer bli ordentligt med övertid dom närmsta veckorna 

Har en fullspäckad dag idag. Nu har jag lite håltimme, tid som jag borde plugga till prov på hmm hur kommer det sig att jag sitter här istället.. Sen ska jag tillbaka till plugget, efter det ska jag till ett äldreboende och julpyssla med vårdtagarna, det är vårt projekt arbete i skolan (estetik i vården) sedan ska jag hem och fodra, mocka, träna hästar, upp till ridhus och rida syrrans häst och efter det ska jag plugga.. Det blir nog en rolig dag men säkert lite jobbig.

brr usch grr pust och stön för detta ***** väder. Ja blir tokig. Tänkte att ja skulle haft en stor borstar kväll i dag. men hästarna är nog inte torra i detta spö regn. brr usch tur att man inte är häst i allafall.
Så det blir nog bara att gosa med dom idag, men zettan har nog inget i mot att få vara lite smutisg en dag :D
kram