God morgon!!! 090723
Mörrn!!!
Mulet idag som vanligt. Idag blir det till att åka o titta på premieringarna i Svenljunga, kallbloden visas. Ska till stallet en sväng oxå o titta till pållarna o sen ska jag tvätta o packa inför helgens Skara sommarland resa, vi ska bo i husvagn hela helgen (hoppas på uppehållsväder iaf). Ikväll ska jag ner på stan o kolla in Sanna, Chirley o Sonja på torget.
Ha en bra dag allihop!!
God morgon!
I dag ska jag ut till stallet och avkardborra min ponny
, hon är full av dom varje dag, gud vet var hon hittar alla!
Annars så är det städning på schemat, trist men ett nödvändigt ont. Sen får vi se vad jag hittar på…
Ha en bra dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

God morgon!
Ska bara jobba till 12 idag sedan bär det av till Skillingaryd och SSM. Ska bli kul att komma iväg.
Xia ser (peppar, peppar…) inte ut som hon planerar att föla i helgen. Mamma och pappa passar på henne iallafall.Har inte varit i Göteborg på nästan 2 månader och börjar få lite hemlängtan.
Ha en bra dag!
#2 Håller tummarna och vill ha rapport hur duktig Oppi (och matte) är 

god kväll
idag har vi lämnat iväg dom sista amerikanarna dom kom en extra sväng hem till min moster där ja sov inatt. Bara för att Garrett och jag skulle få lite mer tid att träffa varandra och säga hej då ordentligt inte alls kul nu dörjer de 2år innan vi ses fast då åker vi till USA =) men vi ska maila och hålla kontakten =)
För övrig vräker regnet bara ner så kan inte göra så mycket annat än att bara sitta inne ville ut på en härlig ridtur idag men men så blev de inte!