RIKS 2009
Det går fortfarande bra att anmäla till riksen på Strömsholm. Ca 90 ponnyer är anmälda, men då det är två domare finns alltså plats för fler.
Anmälningar tas alltså emot denna vecka också. Senast 29 juli måste anmälan och betalning vara SSS tillhanda.
Anmälan skickas till Malin Ohlin. Adress se SSS hemsida.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Vet du när det kommer mer info om grillkvällen? Eller skall man maila arrangören och fråga?

Detta är den information jag fått angående grillkvällen:
"Grillkvällen kommer att kosta 90 kr/person. Då ingår grillat kött, potatissallad ev. två sorter samt sallad och en dricka. Barn kan få äta korv för 40 kr."
Anmälan till Magdalena Hoveklint, hamraponny@hotmail.com
/Cattis

#2. Det var inte mycket till information du fått. Ingen starttid, ingen sista anmälningsdag.
Tack, Cattis.
#3 Om du vill veta mer så tag då kontakt med de ansvariga istället för att fårga här, då inte alla är inne här och tittar.

#4. Om du läser lite noggrannare så ser du att min fråga var till Cattis, inte till arrangören.

#3 Idag fick jag denna info: "anmälan till grillkvällen ska göras senast den 9/8. Start kl 19.00"
# Påminner också om att det är hos Magdalena man bokar box!
/Cattis
Vart på strömsholm kommer utställningen att vara? Det är ju rätt stort :)

Smart fråga! Men ska det inte vara på Österängarna elelr var det bara något jag fick för mig..?
#7,8 Det ska vara på Utnäslöt (Islandshäst banan), det ligger lite längre bort från Österängarna. Fortsätt bara på asfaltsvägen ca 400-500m så kommer Utnäslöt på vänster sida.

Aha :)