God morgon 24 juli
God morgon som sagt.
Här råder det total sömnbrist
, min värk håller mig vaken och trots värktabletter så blir det inte bättre, suck
.
Har surfat runt på alla möjliga sidor på nätet, till min mans stora förskräckelse så satte jag på tvättmaskinen vid 2, ja, något måste man göra när man ändå inte kan sova.
Idag ska vi leverera 3,5 ton honung, det börjar ju närma sig säsongsavslutning för bina, så nu förbereder vi invintring, huga, den här sommaren har verkligen flugit iväg.
Nej, ska försöka våldföra mig på kudden och se om John Blund behagar dyka upp, natti natti, eller god morgon ni som vaknar snart….
God morgon!
#0 Vet alltför väl hur det är att inte sova pga värk, lider med dig!
Här har det vräkt ner regn hela natten, fortsätter nu på morgonen och det verkar inte lätta heller.
Ska iväg lite senare med en kompis o shoppa lite eller ja…fönstershoppa iaf. Skönt att komma hemmifrån lite även om det är en jobbig dag.
Hoppas ni andra har bättre väder än vi, ha en bra dag!
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

God Morgon, här vräker regnet ner också… Inte kul, vi ska bara äta frukost sen ska hela familjen bege sig upp till Fäviken Game Fair, ska bli himla skoj men jag hoppas att det slutar regna annars blir det hotellet tidigt idag!Men det finns mycket man vill se, hundar, hästar å jakt! Hihi jag längtar redan, men först ca 3 timmar i bilen!
Ha en bra dag i regnet alla!!!
God Morgon. jag känner allt för väl med er som inte kan sova pga värk! Vi kanske skulle bilda en "nattlig förening" som kunde höras av på nätterna när man ändå är vaken
Jag vaknade iallafall till fint väder och gör ju livet gladare.Och Sissel ,min 11 åring som är en "pärla" , hon släppte ut hästarna tidigt i solskenet. Så jag drack mitt morgonkaffe och njöt av lilla "Delfie" som skuttar runt i hagen. Jag fick ett "glatt" besked i morse , när vet ringde och sa att Thalia hade bakterier och ska få behandling . Det är kanske därför hon inte blev dräktig , så nu gör vi ett nytt försök, denna gång med en erfarehet rikare och framför allt med en frisk ponny! Och senare idag kommer Lars ,min hovslagare och kollar "Delfie" . Hennes veka kotor har verkligen blivit bättre till vår stora glädje
Och till slut ska jag ner till, min granne och kolla mitt nya släp låter inte klokt, men jag låg på operationsbordet, såklart, när det skulle hämtas, så det fick bli grannen som fick hämtade det. Så det händer lite här idag . Ha en bra dag allihop!!
God morgon
Känns verkligen tomt när en häst lämnar gården, trots att alla hagarna är fulla av hästar, märkligt.
Blir lite shopping idag, har verkligen ingen lust (dunderförkyld) men har ju lovat…
Ha en bra dag!
God mogron!
Fy Linda du har alltså snott hela solen? Här har vi då ingen sol men uppehåll så det får vi väl vara glada för.
Ska ringa mitt nya jobb idag och säga att jag tar det hoppas bara dom accepterar mina dagar då jag ska iväg på utställningar och så. Känns skönt att ha fått nytt jobb men jag är inte överväldigad ska jag ärligt säga.
Ha en bra dag!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Ja du här iKågeröd lyser solen alltid …ha ha . Om du vill så skickar jag lite telenr till dej iallafall, så har du dom "i reserv" . Ha de
God förmiddag! Jag har börjat bli senil. När jag vaknade i morse trodde/visste jag att det var lördag. Satte på radion halv 9, inget Ring så spelar vi, men dom har väl semester? Tänkte att jag jobbar i em och har ledig dag i morgon, skönt! Läste tidningen, ingen lördagsbilaga! Men dom har väl också semester….
Men nu har verkligheten kommit ifatt mig. Det är fredag!!! Jag jobbar i em, och imorgon jobbar jag HELA DAGEN 6.45 - 20.00, två timmar ledigt mitt på dagen.
Inget kul. Nu har jag 5 arbetspass kvar innan S E M E S T E R N!!!!!
Marie
#6 absolut!!! Jag är öppen för allt så tveka inte utan bara ge mig tips och info!
Jo nu kom det lite sol här också, kan det var du Linda som skickade den hit?
#7 ojoj jobbar du inom vården? eller som PA?
#8 USKa på äldreboende - bra jobb, men seeegt som kola nu i väntan på semster.
Vad ska du börja på för jobb?
#9 ok, jag ska fortsätta som PA inom samma bolag så jag har fortfarande fast tjänst vilket känns jätte skönt.

God förmiddag!!!
Här har vi lite sol idag o det gör inget alls. Ska iväg med lillgrabben, pojkvän o hans barn till Skara sommarland över helgen. Har idag hunnit med att städa hela lägenheten, packat in i bilen o varit på jobbet o pratat med chefen samt fått lite blanketter i fyllda, handlat har jag oxå gjort. Snart ska jag bege mig till stallet o kolla till kusarna o sen bär det iväg.
Ni får ha en trevlig helg allihop!!!
#11 Klockan är halv 11 och du har, förutom allt annat, städat hela lägenheten??? Har du en etta med kokvrå?

12# Så liten lägehet skulle jag inte kunna bo i. Gick upp innan tuppen idag för att hinna med allt.

god förmiddag.
Här är det uppehåll i allafall. Har ätit en god räckmacka till frukost idag , rena rama lyxen :-).
Idag är det nattrav på Halmstadstravbana och Amanda ska in och köra ett insprängt lopp med Ijor och jag hoppas att han sköter sig bra idag med.
Igår var jag på möte på ponnytravet och passade då på att hälsa på lilla Ajax där inne och han stod så lungt och gott i sin box och vilade, nu har de snart haft han i 3 veckor , så snart får de lämna besked om de vill köpa han eller inte :-). (fast det är inte travskolan utan en privatperson)