finvagn säljes
har en "finvagn" till salu. passande shettis, ingen svängel men inget problem att sätta dit för den som vill. helt ommgjord för att passa shettis och fin och behaglig att åka i. inte många som har en sådan.
pris 4000:-
finns i kalmar län
Jag ser gärna en bild från sidan. Hjulen ser så små ut på den här bilden.
hej kan säga att hjulen är inte orinal utan det är små gummihjul. men den rullar mycket lättare med dessa hjul.
Finns i Mönsterås

Vill ha…. Men bor lite långt bort…! Är det en shettis framför på första bilden?
ja de är min bortgågna shettis sto :( jättefin vagn men har ingen häst till den just nu

Ja, den ser jättefin ut! Tråkigt med ditt sto… Om jag hör någon som ska åt det hållet så..!
3500 kr nu, måste bli av med den innan månaden slut då har vi ingen plats för den och synd om den ska behöva stå ute och bli förstörd.
3000 kr nu verkligen synd att behöva gå ner i pris. men som sagt måste bli av med den
bladfjädring, och däcken är relativit nya, finns piskhållare med.
inte mycket använd, alltid stått inne.
går in i en hästtransport,
Är det bara utrymmesbrist det handlar om så kan den få bo i nån lada här, men jag har tyvärr inga pengar att lägga på nån vagn just nu… (byta med något kanske?
)
Finns det något baksäte till den?
dels det, sen att vi inte har nån nytta av den.
finns inget baksäta utan vi har använt de utrymmet till paketering när man åkt ut, även jag har suttit där bak när fler har åkt med :P
*putt*
*SÅLD*