God morgon 25 juli
Godmorgon alla vakna!
Solen lyser här i Östergötland. Skit samma egentligen, dagen ska tillbringas på jobbet.
Nu har jag bara 4 arbetspass kvar, när den här dagen är till ända. Sedan ska jag ha semester HELA augusti!
Ha en bra dag alla shettisnördar!
Marie

God morgon!
Idag skall jag ta med döttrarna till stallet och försöka samla de sista tagelproverna från unghästarna - har en dröm om att kunna DNA-typa samtliga framöver. Lika bra att se till att plocka hår medan man kan, särskilt på de äldre, man vet aldrig vad som kan hända…
'
Avmaskning av en del står också på schemat, om jag orkar idag. Man smälter ju bort så fort man rör sig.
Ha en bra dag alla!
#0 Sol? Snålt att inte dela med dig hit upp. Fast iofs är det äckligt varmt ändå, så du kan hålla på den tills det blir svalare - typ i september 
Ha en bra dag på arbetet! 
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Sol här med, fast blåsigt.
Jag skall släpa med mig barnen till Uddetorp på premiering, så deras nattarbetande far får sova ifred. Jag har köpt tidningar att muta dem med. Dottern följer gärna med, hon tycker det är kul att skriva resultat. Men sonen hade nog helst stannat framför TV:n hela dagen
.
God Förmiddag!
Ska snart ner till betet och spraya på lite mer Insektsspray då det blivit invasion av Blinningar sista dagarna, hästarna är jätte irriterade. Cinna möter upp för att kolla till sina 2 damer som går med Porfyr så det blir väl en liten pysslarstund där nere.
Nu har jag fått klart att vi ska titta på ett litet Welsh Mountain stoföl sista helgen i augusti när vi ändå är nere i skåne. Har blivit störtförälskad i henne av att se henne på bild, så vi får hoppas att "vibbarna" är de samma i verkliga livet. Hoppas Hoppas!
Nehe, nu är det väl dags att bege sig ner till betet.
Ha en bra dag!
Amor vincit omnia 

God förmiddag .
Nu ska vi snart köra in till travbanan så Amanda kan ta och träna Mary på banan idag och ev Dee-dee med. Varöfr ska man bara sitta hemma och gotta sig ;-).
I går var det ju natta trav här på Halmstadstravbana och Då vann Amanda och Ijor igen och satte nytt fint rekord , de är så duktiga de där 2.
Syrrans storhäst Peace Photo vann även hon och det var hennes första seger. Kusk till syrrans häst var ju hennes dotter Johanna som därmed tog sin första seger som storhästs kusk. Grattis till er båda.
#4 Grattis till den stolta modern, Ijor och Frickan!
Veritas odium paretFörvånad

#5 Tack tack , ja man får vara stolt ibland , man får ju stå ut med nervös tonårdotter många gånger så lite plus i kanten får man ha i bland 

#4: Grattis till Amanda för fortsatta framgångar! 

#7 Amanda tackar så mycket :-)