Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 637 ggr
Trine
0

God Morgon Tisdag 14 Juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här ser det ut o bli en fin dag med lite tur.behövs efter allt regn..

Gm är avklarad och gick bättre än jag vågade hoppas på iom att det var första ggn för mig o visa hingst då.

Nu tar jag tag i nästa projekt, mucka ur lösdrifterna.Obestämd Inget skoj men ack så nödvändigt. Fast idag tar jag först o hämtar hem min Crispa.

Ha en bra dag!

ingrid
0

God morgon,

ska åka från jobbet om drygt en timme för att bada hästar, packa ihop och starta mot gotland.

Snälla pappa körde mig till jobbet innan 6 imorse och fortsatte sedan för att tvätta, städa och tanka upp bil.

Har landat lite efter hudik, tittade ganska skeptiskt på min"43-poängare" igår, han var då helt lerinpackad. Tack för alla grattis på mail, telefon, gästbok och här på forumet.

Carita har fått med min katalog med generalmönstringsresultat, men hon gjorde ett litet löfte om att lägga ut det här när hon fick tid och ingen annan gjort det innan det.

Önskar alla en trevlig dag!

Lauth
0

God förmiddag.

Sitter även jag på jobbet och städar undan en del (har fikapaus just nu) för att sedan starta resan mot gotland tillsammans med #1.

Roligast än så länge är att min mamma följer med som sällskap på resan, hon kom på vid halv 8 att hon aldrig varit på gotland. En timme senare hade vi fixat biljet och rum åt henne med och hon hade redan packat! Jag hoppas att jag är likadan när jag närmar mig de 70 Skrattande

Hoppas alla får en trevlig dag (gärna med lite solsken)

IdaT
0

God förmiddag!
Här händer det ingenting alls, förutom att jag längtar till skolan, och ska upp till ponnyn senare.

#2 Hälsa din mamma att hon har en ny beundrare. Förvånad Jag (17 år) är inte hälften så impulsiv (modig) som hon är. Så kan du även hälsa att hon inte kommer bli besviken på Gotland, man kan inte annat än älska den ön.

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon i landet. Idag tog jag sovmorgon , är lite lätt trött och sliten idag , efter en lång med rolig dag på Skåneruss utställning i går , det gick ju klart mycket bättre än jag hade väntat och vi kom hem med en Bis häst och härliga Ijor med Guld och klassvinnare , han var ju även kvar länge i Bis ringen :-)

Idag ska jag hämta hem ett shettissto från betäckning och köra runt och kolla på mina hingstar som är på bete , blir ju alltid lite mer jobb när man kommer hem från semester :-)

En bild på Mary med det fina täcket hon fick och ja ni ser ju att det blåser rätt bra *S*

Hanna-D
0

#4 Grattis Gonkan!

VeronicaP
0

#5 Tack Hanna

runas
0

God förmiddag/eftermiddag!

Precis hemkommen från ett blött sthlm, körde upp i går till mamma o sov över, hundarna älskar att sniffa asfalt o tjejer!

Idag när jag skulle hem så öppnade sig himlen o regnet vräktener och upp för det hoppade så på vägen att det kom upp igenFörvånad! På motorvägen låg vi i ca 40 med vindrutetorken på max, såg nästan ingenting, skitläskigt! Nåja, avtog sen och vi är nu säkert hemma igen.

Ska ut till stallet snart o titta till hästarna, konstigt att man kan sakna dom bara sådär över natten?

Ha en fortsatt trevlig dag!

// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Charlotte-Aveback
0

#4: Lite sent om sidor: Grattis Gonkan! Glad

VeronicaP
0

#8 Ha ha tack så mycket Skrattande Haft semester kanske Flört

Charlotte-Aveback
0

#9: Precis! Glad