Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 335 ggr
Charlotte-J
0

God morgon 12/12

Nu är det bara 12 dagar till Julafton och det är fortfarande snölöst och + grader. Men SMHI har ju utlovat minusgrader och snö till måndag så det är väl bara att hoppas att de får rätt. Nu måste det snart bli vinter!!

Annars lunkar det på med samma vanliga pyssel.

Amor vincit omnia Kyss

cinna
0

Morr'n, morr'n

Sitter som samordnare på jobbet, lugnt just nu men vid 9-tiden brukar det dra igång ordentligt. Njuter av lugnet och en kopp kaffe så länge det går.

BLÅSIGT på östgötaslätten men PLUSgraderSkrattande!! Föräldramöte med Lucia för stora tjejen ikväll.

Har inget internet hemma pga någon virusattack mot leverantören, snacka om att abstinensen kom igårkväll. Inget .ifokus på hela kvällen GAAAHHSkrikandes hoppas det är igång igen ikväll när jag kommer hem.

Annette
0

God Morgon!

Fy, vad seg jag är! För många sena kvällar har straffat sig. Skall äta lite frukost och försöka ruska liv i mig, sedan skall jag åka och fortsätta med löven. Hoppas bli klar i dag, men det beror på hur det blåser.

RebeckaKihlberg
0

God förmiddag!

Jag är på jobbet som vanligt, har dragit på mig åters hesaste röst…låter som om jag var i målbrottet eller nått Fundersam

Charlotte-Aveback
0

God morgon!

Vi har haft en mysig helg i Holland! Där är fortfarande härligt grönt men oj, vad vått! Ihärdiga höstregn har lett till många översvämningar! De stora fälten och hagarna såg OK ut tack vare diken m.m. men stallhagarna var rena lervällingen! Känns det igen? Flört

I går kväll hade vi gradering på karaten och jag lyckades få mitt gula bälte - mycket stolt! Flört

Puzzel
0

Godmorgon fast jag helst skulle vilja säga godnatt och gå och lägga mig en stund, hela natten har jag sprungit mellan barnens rum, sängen och hundarna på nedervåningen, ena sonen drömde mardrömmar 2 gånger innan han kom och la sig i min säng som redan var upptagen av lillebrorsan som mått dåligt efter halsoperationen, äldsta sonen hade svårt att hålla blodsockret i schack så där fick man hålla koll på det, sen är ena hunden sjuk åkt på nån mag tarminfektion som gör att hon bajsar och kräks blodblandat slem så nu på morgonen har jag setat och rådfrågat veterinären, sen har jag ett par timmars pluggande framför mig, ser fram emot att få åka ut till Puzzel i kväll och mysa och pussa lite på henne. Och som #1 längtar jag också efter snö, hoppas också att det får rätt denna gång och det fryser på så man slipper vada ut i lera när man ska hämta hästar eller lermonster kanske man ska säga. Kram på er alla och en fortsatt trevlig dag.

Linnah
0

Godmorgon! Jag satt på jobbet till 22-tiden igår och gick sen hem och stickade en mössa. :) Det har gett följden att jag är väldigt trött idag, och om ett par timmar ska jag skriva prov i Foto B och har inte pluggat nånting alls innan nu på morgonen… *suck* Blev åtminstone klar med en av tre bildserier igår kväll - nu ska jag bara försöka börja med de andra två serierna. Gah.

bonde
0

God förmiddag! Glad 

Jag & barnen ska gå till skogen och leta upp en fin julgran. Hoppas att de fina grannarna inte är vattensjuka efter allt regn.

Kraka
0

#4 Grattis till gult. Inte illaGlad

Sehvrin
0

#4 Grattis, det är kul att du klarade graderingen, jag vet hur bra det känns (klarade min första gradering i söndags)

Nu ska jag iväg på möte och sen måste jag skriva labrapport *suck* det är så tråkigt ju Fundersam

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

RebeckaSvensson
0

God eftermiddag!

Som vanligt började dagen med att jag försov mig.. Jag skulle upp tidigt i morse och plugga hade jag tänkt, men så blev det inte. Resten av dagen ska ägnas åt böckerna.

#4 Grattis!

zettan
0

Go eftermiddag på er alla

Nu har ja varit hos ögonläkaren idag igen och gjort nya koller. Inte så kul att ränna dit men men ibland har man iget val.

Ska strax bege mig till stallet och göra kvällssysslorna där. De har knappt regnat idag så jag hoppas att man kan få borsta lite torra hästar idag.

Men vart är snön? Borde inte de komma snart?

ha en bra kväll allesammans

Mannas
0

Go kväll på er! Fick lite tid över innan födelsedags gästerna kommer.Å vad gör man då?Jo sätter sej vid datorn förståss och kikar vad som hänt här under dagen  :) Idag har det inte regnat här på hela dagen,otroligt! Hästarna har nästan torkat upp,de har varit rätt våta nu några veckor :(