Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 23-säljes
Läst 875 ggr
Alfie
0

Vacker shettishingst f-03 säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu måste vi tyvärr sälja vår lille Alfie! Trevlig och snäll på alla vis! Riden av barn, men inte utbildad. Dragit oss i pulka, vilket han tyckte var jättekul! Utställd med bra resultat. En allround-ponny! Mkt man och svans. Pris 10 000kr inkl sadel, träns, sele och täcke. Kan diskuteras vid snabb affär. Ring el maila vid intresse. Eller skriv till mig här. 073-83 92 653

kacka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Men titta!!! Han är ju fin! han blir nog en bra "sportponny"… Även jag har bild på honom… hihi…

Alfie
0

Han kan ju gapa fint… Skrattande

Det där är från "vår" första utställning med honom. Han skötte sig toppen, men jag var nervös. Han kom tvåa i sin klass med samma poäng som ettan.Räcka ut tungan

Kul att du hade bild på honom!

Annette
0

Han finns även med på bild i resultatartikeln från Valla.

Alfie
0

Vi måste verkligen sälja honom nu, så lägg ett bud vid intresse. Så kan vi diskutera. Han behöver stimuleras och få ett gott varaktigt hem.

Asagard
0

#0 Du får gärna höra av dig sen och berätta vart han hamnar.

Alfie
0

Ja, det ska jag. Vi vill inte sälja honom. Men vi har ingen stallplats,tid och ekonomi att ha så många hästar nu. Och han behöver jobbas med, för han tycker att det är så kul att få uppmärksamhet och jobba.Gråter

Pernilla77
0

Är det inte lite segt på sälj marnaden. Jag försöker oxå sälja Dante men det dött. Hoppas att ni hittar ett bra hem.

Faxlin
0

Ohh, han var snygg. Hur har det gått, har du hittat köpare?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alfie
0

Ja, han är snygg! Tyvärr är det nog som Pernilla skriver att det är segt på marknaden nu. Men vi hoppas att rätt köpare ska dyka upp snart…

Faxlin
0

Ja det bara måste det ju göra till en sådan snygging. Själv vill jag men kan inte. Har ju bara brudar här hemma. Och ingen som ska ha några fölisar :-)

Audiatur et altera pars

Alfie
0

Det går ju att kastrera! =) Vi har inget emot om man vill göra det.

Faxlin
0

Ohh, men det vore väl synd på honom. Tycker han ser så fin ut. Synd att jag inte har ett sto som skulle passa med honom. men jag föredrar att överlåta den biten på er som kan.

Audiatur et altera pars

Alfie
0

Alf kommer att flytta till Linköping i Januari, dessutom kommer han tyvärr att kastreras… Men vi tror att han kommer få ett mkt gott hem!

kacka
0

grattis!

[Karro]
0

va skönt att allt har löst sig :)

Asagard
0

#13 Du får gärna maila mig ny ägare. Vill gärna veta var han tar vägen.